ارائه خدمات دفاترخدمات پست بانک به سایر بانک ها

ضیائی مدیرعامل پست بانک عنوان کرد:

پست بانک به واسطه دفاترخدمات بانکی باید درگاه های الکترونیکی و دستگاه های خودپرداز(ATM) خود را با بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی توسعه داده و در این راستا ضمن تامین حق و حقوق کارگزاران دفاتر، به سایر بانک ها نیز تحت شرایط مشخص سرویس دهی کرده و البته ترتیبی اتخاذ گردد تا موجب انحصارگرائی نشود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران مهندس ضیائی مدیرعامل و عضو هیات مدیره در گردهمایی سراسری مدیران این بانک در سال جدید ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه(س)، روز معلم و روز کارگر با بیان مطلب فوق گفت: ارزش واقعی هرسهم پست بانک بیش از ارزش فعلی است بنابراین باید EPS آن هرسه ماه افزایش یافته و به 4 برابر فعلی برسد.تمام الزامات برای رسیدن به EPS مناسب و پایدار پست بانک دراختیار کارکنان و در گرو تامین منافع سهامداران، مشتریان و همچنین اهداف بانک، توسعه ملی و توجه به اقشار ضعیف و محروم جامعه است که درواقع ارتباط بین زحمات کارکنان و EPS باید به صورت منطقی برقرار شود.

وی افزود: هدف خدمت رسانی پست بانک تداعی کننده اهداف نهادهای اوایل انقلاب است چون این بانک با نیروهای جوان و زحمتکش خود در دورترین نقاط کشور درحال خدمت رسانی است.

ضیائی ضمن تاکید بر تامین معیشت کارکنان بانک اظهار داشت: تک تک کارکنان پست بانک در جایگاه خود مدیرعامل هستند و هریک مجازند با درنظرگرفتن صرفه و صلاح و همچنین منافع مشتریان و سهامداران، امور را مدیریت کنند، امکانات و مزایای کارکنان واحدهای اجرائی نیز نباید از واحدهای ستادی پائین تر باشد بلکه باید بالاتر و یا حداقل همطراز آنان باشد زیرا واحدهای اجرائی در صف اول خدمت رسانی قرار دارند.

مدیرعامل پست بانک ایران در ادامه تصریح کرد: لازم است هریک از واحدها در مصرف انرژی و همچنین سایر هزینه های بانک صرفه جوئی کنند و انتظار داریم تک تک کارکنان در این زمینه پیشگام باشند و هرآنچه که بر مبنای مصرف امروز صرفه جوئی شود بایستی صرف رفاه همکاران گردد.

وی اضافه کرد: 80 درصد بنگاه های تولیدی کشور بنگاه های کوچک و اشتغال زا هستند که پست بانک باید به دنبال کمک به این بنگاه ها و تولید بدون کارخانه باشد و درواقع با مصرف درست منابع علاوه بر رونق بنگاه های تولیدی کوچک از مطالبات معوق نیز جلوگیری می شود.

عضو هیات مدیره پست بانک ایران تاکید کرد: هریک از دفاترخدمات بانکی به عنوان نماینده و چشم و چراغ این بانک در روستاها و مناطق دوردست هستند که می توانند با فراهم نمودن امکانات لازم و کشف استعدادهای جدید مردم به دنبال تولید و اشتغال زائی باشند و این فعالیت ها و اقدامات سازنده موجب تحقق EPS واقعی بانک می شود.

ضیائی خاطرنشان ساخت: موضوع جذب منابع و مشتری صرفاً مربوطه به واحد بازاریابی نیست بلکه همه واحدهای ستادی و اجرائی در آن سهیم هستند و همه باید به سراغ مشتری رفته و خدمات ویژه بانک را معرفی کنند، فرصت کم است و اگر از این فرصت ها استفاده نکنیم عقب خواهیم ماند.

وی گفت: تاکید حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، دولت، وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر مسئولان نظام، خدمت به مناطق محروم است که پست بانک نیز باتوجه به مزیت تعدّد شعب و دفاتر خود می تواند درخدمت رسانی به مناطق محروم و روستاها موفق عمل کند.

مدیرعامل پست بانک ایران اظهار داشت: انتظار داریم همه کارکنان پیشنهاد و ایده های خود را جهت بهبود امور و فرآیندها ارائه کنند تا درآینده نزدیک پست بانک را به بانک اول ایران تبدیل کنیم.

ضیائی تشریح نمود: این بانک با توجه به وجود 10 هزار نقطه تماس درسطح کشور درنظر دارد به عنوان بانک عامل "بنیاد برکت" به سمت کارآفرینی و اشتغال زائی بیشتر حرکت کرده و کارآفرینان را در طرح های اقتصادی، تولیدی، صادراتی و بازاریابی خود شریک و سهیم کند که این همان هدف غائی پست بانک است.

وی در پایان عنوان کرد: پست بانک به واسطه دفاترخدمات بانکی صاحب کسب و پیشه است و باید درگاه های الکترونیکی و دستگاه های خودپرداز(ATM) خود را با بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی توسعه داده و در این راستا ضمن تامین حق و حقوق کارگزاران دفاتر، به سایر بانک ها نیز تحت شرایط مشخص سرویس دهی کرده و البته ترتیبی اتخاذ گردد تا موجب انحصارگرائی نشود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

81  ⁄  9  =