حمایت ویژه شرکت جی اس اس از کنفرانس cards & Payment خاورمیانه

همایش در 14 و 15 می جاری در دبی برگزارمی شود

شرکت جی اس اس (گرایش تازه کیش )مطابق سالهای گذشته به عنوان حامی ویژه نمایشگاه cards & Payment در چهاردهمین نمایشگاه و همایش کارت، پرداخت الکترونیک و سیستم احراز هویت که در 14 و 15 ماه می 2013 در دبی برگزارمی شود پذیرای شرکت کنندگان در مرکز نمایشگاه های دوبی(غرفه C20 )خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک چهاردهمین نمایشگاه و همایش کارت، پرداخت الکترونیک و سیستم احراز هویت ، بزرگترین رویداد حوزه پرداخت در خاورمیانه است که در 14 و 15 ماه می 2013 در دبی برگزار می شود و شرکت جی اس اس (گرایش تازه کیش )به عنوان یکی از حامیان این همایش به معرفی محصولات و راه حل های نوین خود در صنعت بانکداری الکترونیک خواهد پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک هدف اصلی این نمایشگاه/همایش  در سال جاری نوآوری و آموزش بازیگران بزرگ صنایع پرداخت و سیستمهای احراز هویت استاین همایش ایده های بزرگی را برای نوآوری و ارائه خدمات بیشتر در 2013 فراهم کرده است.

واژه «نوین» در این صنعت زیاد به گوش نمیخورد اما  آنچه که نمایشگاه  در2013  ارائه می شود  واقعا پیشرو خواهد بود.  برای نخستین مرتبه  نکات کلیدی بسیار جالبی که بادقت انتخاب شده اند به نمایش درمیآیند، علاوه برآن در این نمایشگاه محصولات جدید به نمایش درمی آیند و  فرصتهای یگانه ای براش شراکت میان موسسات مختلف این صنعت فراهم خواهد شد.

بسیاری از شرکتهای برتر بازار پرداخت و سیستم احراز هویت از سراسر جهان در دبی گردهم آمده و فناوریهای نوین خود را برای فروش به نمایش خواهند گذاشتند.

در نمایشگاه کارت، پرداخت و سیستم احراز هویت خاورمیانه 2013، برای همه دست اندرکاران صنعت برنامه ای در نظر گرفته است. به عنوان مثال بانکها می توانند در همایشاتی شرکت کنند و از آخرین استراتژیهای پرداخت اطلاع حاصل کنند. ، برای مقامات دولتی  برنامه هایی در حوزه دولت الکترونیک و خدمات الکترونیکی در نظر گرفته شده است. دست اندرکاران بخش بانکداری عمومی می توانند  با استراتژیهای جدیدی جهت افزایش وفاداری مشتری  در کیف پولهای موبایل  آشنا شوند.

موضوعات همایش
همچنین درکنار نمایشگاه، جلسات فشرده در 2 روز برگزار خواهد شد از جمله  کنفرانسهایی درباره تجارت همراه (M-Commerce)، کارت و پرداخت و همینطور صنعت احراز هویت دیجیتال  ارائه می شود.

در بخش پرداخت  فناوریهایی به نمایش درمی آیند که در ورای نوآوریهای صنعت پرداخت و سیستمهای احراز هویت قراردارند. بازدیدکنندگان می توانند علاوه بر ارزیابی این فناوریها، آنها را خریده و کسب و کار خودرا رونق بخشند.

  سخنرانیها
در نشست هایی که به صورت فشرده در 2 روز برگزار می شود  چندتن   از نوآوران و مدیران برتر صنعت  درباره نکات کلیدی بازار امروز سخنرانی خواهند  کرد.

به عنوان مثال دکتر علی الخوری  مدیر سازمان ثبت احوال امارات درباره نظارت هوشمند با استفاده از کارتهای هوشمند سخنرانی میکنند.

ثریا جیلیو مدیر اجرایی ارشد شرکت ترک سل درباره مزایای کیف پول الکترونیک  و چشم انداز آن در آینده سخنرانی خواهد کرد.  این شرکت بزرگترین پروژه موفق کیف پول موبایل  NFC در اروپا و خاورمیانه را به بازار عرضه کرده است.

جی اس اس حامی کنفرانس
شرکت جی اس اس مطابق رسم سالهای گذشته به عنوان حامی ویژه نمایشگاه cards & Payment پذیرای شرکت کنندگان در مرکز نمایشگاه های دوبی  در غرفه C20 خواهد بود.

این گردهمایی تخصصی مناسب ترین مکان برای آشنایی با آخرین نوآوریها در زمینه پرداخت الکترونیک، کارت های هوشمند، دولت الکترونیک و سایر تکنولوژیهای مرتبط با بانک  است که هر سال بیش از  چندین هزار نفر از مدیرانٰ ،کارشناسات و فعالان حوزه بانک و پرداخت الکترونیک  را به خود جذب می کند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  2