بازدید رییس کل سازمان بورس، از غرفه گروه مالی پارسیان در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

بانک پارسیان و گروه مالی پارسیان امسال نیز همچون سال های گذشته با مشارکتی گسترده در هفتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور داشت. گروه مالی پارسیان متشکل از شرکت های کارگزاری پارسیان، بیمه پارسیان، تجارت الکترونیک پارسیان، کاسپین، لیزینگ پارسیان، تامین اندیش پارس، تامین سرمایه لوتوس پارسیان و بیمه امین پارسیان، با طرحی متفاوت از دوره های قبل و با غرفه ای شکیل به وسعت بیش از 800 متر مربع اقدام به ارایه خدمات و دستاوردهای خود کردند. کارشناسان شرکت های تابعه و مدیریت های مختلف بانک در غرفه های تخصصی این بانک، به معرفی خدمات متنوع خود برای بازدیدکنندگان پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان این بانک و گروه مالی پارسیان امسال نیز همچون سال های گذشته با مشارکتی گسترده در هفتمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور داشت. گروه مالی پارسیان   متشکل از شرکت های کارگزاری پارسیان، بیمه پارسیان، تجارت الکترونیک پارسیان، کاسپین، لیزینگ پارسیان، تامین اندیش پارس، تامین سرمایه لوتوس پارسیان و بیمه امین پارسیان، با طرحی متفاوت از دوره های قبل و با غرفه ای شکیل به وسعت بیش از 800 متر مربع اقدام به ارایه خدمات و دستاوردهای خود کردند. کارشناسان شرکت های تابعه و مدیریت های مختلف بانک در غرفه های تخصصی این بانک، به معرفی خدمات متنوع خود برای بازدیدکنندگان پرداختند.

در اولین روز برپایی این نمایشگاه ، دکتر "علی صالح آبادی" رییس سازمان بورس و اوارق بهادار،دکتر قالیباف اصل ، مدیرعامل شرکت بورس ودکتر شایان آرانی، رییس سابق موسسه سرمایه گذاری برکت از غرفه بانک پارسیان بازدید و با کارگزاران، کارشناسان و فعالان گروه مالی پارسیان به گفت وگو نشستند و از دستاوردهای نوین آنان دیدن کردند واز حضور فعال بانک پارسیان و گروه مالی آن در این نمایشگاه و ارائه خدمات متنوع بانکی برای تسهیل شرایط حضور مردم در بازار سرمایه  قدردانی کردند.

آقایان دکتر شمس عالم، دکتر فطانت، اعضای هیات مدیره، مهاجری، مشاور امور بین الملل وآقای احسانی، رییس اداره حوزه مدیریت و آقای بشرخواه، مدیر امور شرکت ها  نیز در ساعات اولیه روز نخست نمایشگاه از غرفه بانک بازدیدکرده و از نزدیک با همکاران گروه مالی پارسیان مستقر در نمایشگاه دیدن و از نزدیک با حال و هوای نمایشگاه آشناشدند .

مدیران بانک و شرکت های گروه مالی پارسیان نیز طی برنامه زمان بندی شده در مدت 4 روز برپایی نمایشگاه ، از غرفه بانک و گروه مالی پارسیان بازدید کردند و از نزدیک با خدمات عرضه شده در نمایشگاه آشنا شدند .

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس کل بیمه مرکزی و مدیران ارشد بانکی و شرکت های کارگزاری و بیمه ای، روزهای 17تا 20 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزارشد و مورد استقبال مراجعه کنندگان قرار گرفت. 

بانک پارسیان امسال نیز همچون سال های پیش به عنوان حامی طلایی این رویداد به شکل گسترده ای در نماشگاه حضور داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  2  =