حاشیه های روز سوم ثبت نام/مردی با ۱۲ پیراهن

*فرد دیگری که حدود 12 پیراهن به تن داشت و برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کرده بود می گفت که به نیت دوازده امام این پیراهن ها را پوشیده. این مرد درباره انرژی هسته ای نظر جالبی داشت و از درخواستش از اوباما برای ساخت بمب اتم توسط ایران خبرداد!

مشرق –  روز سوم ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در ستاد انتخابات کشور با حاشیه های خواندنی همراه بود.

*صبح امروز آقایی با مراجعه به وزارت کشور در تصمیم داشت در انتخابات ثبت نام کند که اولین اظهارنظرش در جمع خبرنگاران مانع رسیدنش به مقصودش شد. این فرد مدعی بود که امام زمان است و دو سال پیش ظهور کرده! ماموران حراست وزارت کشور با این فرد را که معقد بود تنها کسی است که می تواند زمین را درست کند به بیرون ستاد هدایت کردند.

*فرد دیگری که خود را حسن پور معرفی می کرد معتقد بود 10 فرمان را خداوند به او القا کرده برای سعادت بشریت! وی که مدعی بود چهاردیپلم دارد به طرز عجیبی انگستر به دست داشت. قرار دادن ماموران نامحسوس در خیابان برای تشخیص افراد خوب و بد، فراهم کردن امکان ازدواج جوانان ایرانی و دختران کشور های عربی و پادشاه کردن ارباب رجوع از برنامه های این فرد بود.

*فرد دیگری که حدود 12 پیراهن به تن داشت و برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کرده بود می گفت که به نیت دوازده امام این پیراهن ها را پوشیده. این مرد درباره انرژی هسته ای نظر جالبی داشت و از درخواستش از اوباما برای ساخت بمب اتم توسط ایران خبرداد!

*امروز نیز وزارت کشور شاهد حضور تعدادی از بانوان برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بود.

*پیرمردی که به گفته خودش دو روز پیش از گیلان برای ثبت نام به تهران آمده و به دلیل نقص مدرک نتوانسته بود ثبت نام کند، ناگهان شروع به داد زدن کرد و پس از آن دچار جمله آسماتیک شد. این فرد با همکاری مسئولان ستاد انتخابات کشور برای مداوا به اورژانس انتقال داده شد.

*از دیگر حاشیه های امروز حضور جوانی 22 ساله بود که سمت وزارت ورزش خود را به علی دایی و معاول اولی اش ر ا به احمدی نژاد واگذار کرد.

*آقایی که به گفته خودش مدرک مکانیک دارد در انتخابات به عنوان داوطلب ثبت نام کرد. وی میگفت اگر رد صلاحیت شود به نظر شورای نگهبان تمکین نمی کند!    

*یکی دیگر از کاندیداها نیز تنها دلیل حضور در ستاد انتخابات کشور را رساندن صدای خود پیرامون بیماران سرطانی و خطاهای پزشکی اعلام و البته صفارهرندی و صالحی را به عنوان اعضای ثابت کابینه اش منصوب کرد.    

*حوالی ساعت 14 آقایی وارد کشور شد که به دلیل نوع رفتار خاصش مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت. وی با لحنی عجیب و بی ادبانه با خبرنگاران صحبت می کرد و در پاسخ به سوالاتی مبنی بر اینکه چند فرزند داری و متولد چه سالی هستی؟ پاسخ داد " به شما ربطی نداره. "  وی تاکید داشت که به منتقدانش حالی می کند دنیا دست کیست!    

*آقای دیگری که بر روی برگه A4  اعضای کابینه خودش را مشخص کرده بود آرزوی خود را نابود کردن اسرائیل عنوان کرد. وی می گفت که اسرائیل را با خاک یکسان خواهد کرد. دعوت از مرضیه وحید دستجردی به عنوان اصلی ترین برنامه این مدیر ایستگاه آتش نشانی بود.    

*فرد جوان دیگری که به گفته خودش از روی بیکاری برای انتخابات ثبت نام کرده شعار خود را مطابق اسمش " هادی سلطان " اعلام کرد. وی تاکید دارد که از همه کاندیداهای موجود در انتخابات استفاده می کند و حتی باید از خارج هم وزیر وارد کرد.    

*کاندیدای دیگری با ساک مسافرتی وارد ستاد انتخابات کشور شد. این آقا که کروات زده بود خود را مهندس معرفی کرد و گفت که از فرودگاه به ستاد آمده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  11  =  15