همكاري مشترك بانک‌های خصوصی اصل ۴۴ به صورت سنديكايي

در سومین نشست شورای هماهنگی مصوب شد:

بانک‌های تجارت، ملت، صادرات و رفاه توافق کردند تا در قالب جلسات شوراي هماهنگی بانک‌های خصوصی اصل 44 به هماهنگ‌سازی سیاست‌هایشان در قبال سایر دستگاه‌ها و نهادها اقدام کنند.همکاری مشترک در حوزه‌های مختلف اعتبارات و سرمایه‌گذاری به صورت سندیکایی از دیگر موضوعات همکاری بانک‌های عضو این مجمع عنوان شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، سومین نشست شورای هماهنگی بانک‌های خصوصی شده مشمول سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی با حضور مدیران عامل بانک‌های تجارت، ملت، صادرات و رفاه  در بانک تجارت برگزار شد. در این جلسه  گزارش اقدامات کمیته‌های اجرایی شورا مورد بررسی قرار گرفته و برنامه‌های آتی این کمیته ها به تصویب رسید.

تشکیل شورای هماهنگی بانک‌های خصوصی شده مشمول اصل 44 با هدف تسریع و تسهیل ارائه خدمات مشترک به مشتریان، فراهم آوردن بستر توسعه خدمات بین بانکی و کاهش هزینه‌ها صورت گرفته و ریاست آن را دکتر فلاح مدیرعامل بانک تجارت بر عهده دارد.

بانک‌های تجارت، ملت، صادرات و رفاه همچنین توافق کردند تا در قالب جلسات این شورا به هماهنگ‌سازی سیاست‌هایشان در قبال سایر دستگاه‌ها و نهادها اقدام کنند.همکاری مشترک در حوزه‌های مختلف اعتبارات و سرمایه‌گذاری به صورت سندیکایی و اجرای طرح‌های مشترک سنجش رضایت مشتریان از دیگر موضوعات همکاری بانک‌های عضو این مجمع عنوان شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =