برگزاری مجمع شرکت پشتیبانی اقتصادنوین

در ادامه برگزاری مجامع شرکت‌های تابعه و وابسته بانک اقتصادنوین، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصادنوین برای سال مالی منتهی به 30 اسفند 1391 برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین در این مجمع پس از استماع گزارش مدیرعامل و قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی این شرکت به تصویب سهامداران رسید.
محمد رضا امینی مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصادنوین در مجمع با ارایه گزارشی از عملکرد این شرکت گفت: در سال گذشته شرکت، خدمات متنوعی به بانک و شرکت‌های تابعه ارایه کرد که از آن جمله می‌توان به اجرای 20 پروژه ایجاد، جابه‌جایی و همسان‌سازی شعب و سرپرستی‌ها، 36 پروژه تعمیر و بهسازی شعب و 12 مورد پروژه ایجاد واحد اداری جدید، نوسازی و بهسازی ساختمان‌های ستادی شرکت‌های وابسته اشاره کرد.
وی اظهار داشت: در سال گذشته همچنین 6 هزار و 737 مورد رفع مشکل در شعب و 7 هزار و 497 مورد بازدید دوره‌ای از تجهیزات و سیستم‌های موجود در شعب انجام گرفت.
وی در ادامه با اشاره به اینکه شرکت خدمات و پشتیبانی در سال گذشته پول‌گذاری به شعب و خودپردازهای خارج از شعب در شهرهای اصفهان، تبریز، ارومیه، قم، شیراز، اهواز، مشهد، کرج، همدان، قزوین، بندرعباس و اسلامشهر برعهده داشته است گفت: شرکت خدمات پشتیبانی در حال حاضر با پشتیبانی و پول گذاری 533 دستگاه خودپرداز نسبت به ارایه خدمات مورد نیاز هموطنان در اقصی نقاط کشور همت گمارده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  6