احمدی نژاد از نقد شدن سهام عدالت خبر داد

‘محمود احمدی نژاد’ روز سه شنبه در آیین بهره برداری از کارخانه کنسانتره زغال سنگ کوهبنان، افزود: هیچ یک از کشورهای دنیا نمی تواند ارزش های انسانی را حاکم کند اما ملت ایران پیش قراول ارزش هایی مانند تعظیم و کرامت انسان، آزادی، عدالت،توحید و پاکی در جهان است.

 
به گزارش ایرنا، احمدی نژاد درادامه اظهارداشت:امروز این نگاه که دولت باید همواره تصمیم گیر باشد برچیده شده است و همانطور که ملت در انقلاب، دفاع مقدس و حفظ فرهنگ و کشور کارها را انجام داد، اقتصاد را نیز باید خود به پیش ببرد. 

وی افزود:‌ اگرچه نواقصی وجود دارد اما ملت ایران حوادث بزرگی را گذرانده که این تحریم ها در برابر آنها عددی نیست.
 
احمدی نژاد اظهارداشت: بسیار بسیار امیدواریم که سال های آینده سال های جهش و درخشندگی بیش از پیش ملت ایران در عرصه جهانی باشد. 

رییس جمهوری در ادامه گفت: بیان ساختن ایران ترویج یک اندیشه ناسیونالیستی و خودخواهی و خودبرتر بینی نیست بلکه شکر نعمت و ذکر مسوولیت است.
 
احمدی نژاد افزود: یک آرمان زمانی می تواند جاری، حاکم و محقق شود که یک ملت فرهیخته پشت آن قرار گیرد، بار مسوولیت آن را بر دوش بکشد و پای آن بایستند تا بتواند آن مکتب را حاکم کند. 

وی افزود: تنها ملتی که می تواند دیوار سیاه شب را فرو ریزد و نور خورشید را داشته باشد، ملت ایران است و این به معنای خود برتر بینی نیست بلکه نمونه ای در دنیاست.
 
رییس قوه مجریه تصریح کرد: اینها ظرفیت عظیمی است که می تواند تمامی خرده فرهنگ ها را در خود حل کند. احمدی نژاد گفت: اگر ما بهترین پیام ها را منتقل کنیم اما یک کشور عقب افتاده باشیم، این پیام ها جذب نمی شوند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه باید از تمام ظرفیت های نفت و تئوری های اقتصادی، برای پیشرفت کشور استفاده کرد،اما در همه اینها باید نقطه اتکای ما منابع بومی باشد و پای خود را روی زمین بگذاریم.
 
رییس جمهوری تاکید کرد: با وجود همه منابع کشاورزی و معادن غنی که در کشور وجود دارد باید روی پای خود بایستیم و بعد از تولیدات در حوزه های مختلف نیازها را با یکدیگر مبادله کنیم که به دوستی ملت ها نیز منجر شود.

احمدی نژاد، افزود: باید تا هنگامی که آفتاب، زمین و آب وجود دارد،کشاورزی داشته باشیم و به این موضوع اهمیت دهیم و البته به صنعت نیز نیاز داریم.
 
وی تاکید کرد: اما در ابتدا باید بر روی داشته های خود تکیه کنیم و مواردی را که در خود کشور است انجام دهیم.  رییس جمهوری، گفت: اگر همه اراضی کشاورزی را زیر پوشش آبیاری تحت فشار ببریم،مصرف آب ما یک سوم می شود و با این کار می توانیم دو برابر کشاورزی و یک بخش از آب نیز کمتر از سفره های آب زیرزمینی برداشت کنیم.
 
احمدی نژاد، با اشاره به این که کشاورزی نیاز به آب دارد، گفت: در صورت کمبود آب در این بخش نیز با وجود اتصال از دو طرف به دریا،به عنوان نمونه انتقال آب به کرمان،به آب های اقیانوس وصل شده ایم و می توانیم استفاده کنیم.  وی گفت: خداوند اگر زمین قابل کشت داده در جایی دیگر منبع آب آن را نیز داده است، اما باید نگاه ها را عوض کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

69  ⁄    =  69