فروش ۲۵۰ میلیون تبلت در جهان طی سال جاری میلادی

یک موسسه تحقیقاتی پیش بینی کرد محبوبیت جهانی تبلت‌ ها در جهان افزایش خواهد یافت و طی امسال 250 میلیون تبلت در جهان به فروش خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تسنیم، محبوبیت جهانی تبلت‌ها به اندازه‌ای رسیده که به زودی شاهد تغییر و تحولاتی در عرصه جهانی و فراگیری هر چه بیشتر آن‌ها خواهیم بود و طبق پیش‌ بینی ها قرار است رقابت بین این دستگاه‌ها با لپ‌تاپ‌های رایج شدت بیشتری گیرد.

مؤسسه تحقیقاتی دیجی‌تایمز عنوان کرده که در سال‌جاری بیش از 250 میلیون تبلت در سرتاسر کره خاکی به فروش رسد.

براساس پیش‌بینی‌های این مؤسسه تحقیقاتی، سال 2013 با رشد 67 درصدی در فروش تبلت‌ها در سرتاسر جهان روبرو خواهیم بود و به صورت دقیق، برآوردی حول فروش 256 میلیون تبلت صورت گرفته است.

ادامه این روند افزایشی تا سال 2017 حفظ خواهد شد و براساس گفته‌ها در آن سال قرار است بیش از 579.4 میلیون تبلت به فروش رسد.

این در حالی است که روند فروش لپ‌تاپ‌ها به همین شکل ادامه خواهد داشت و انتظار می‌رود که طی سه سال آینده، لپ‌تاپ‌های با قابلیت لمسی با رشد فروش مواجه شوند.

پیش‌بینی قابل توجهی که این مؤسسه برای فروش تبلت‌ها با برندهای مختلف در جهان برای سال جاری داشته این گونه است که، حدود 73 میلیون آی‌پد، 82.4 میلیون دستگاه از بین برندهایی چون سامسونگ، مایکروسافت، گوگل، ایسوس و 98.6 میلیون تبلت هم موسوم به جعبه سفید خواهد بود که در واقع برند آن‌ها ثبت نشده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

15  +    =  18