افشاگری دختر امیر قطر علیه پدر

دختر امیر قطر در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت که پدرش تحت عنوان حمایت از انقلاب از تروریست‌های سوریه حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از فارس، پایگاه خبری «المسلة» در خبری نوشت که «هند» دختر «حمد بن آل ثانی» امیر قطر در صفحه شخصی خود در توییتر از حکومت پدرش انتقاد و تاکید کرد که دخالت دوحه در امور سوریه یک رسوایی برای تاریخ قطر به شمار می‌آید.

 وی تاکید کرد که پدرش از تروریست‌های سوریه تحت عنوان «انقلاب» حمایت می‌کند.

هند در ادامه نوشت: پدرم از انقلاب سوریه حمایت کرد زیرا ایمان داشت که آنچه در این کشور روی می‌دهد، خواست مردم است اما امروز ما می‌بینیم که برعکس است. من یک قطعه فیلم دیده‌ام که جنگجویان در سوریه آن را منتشر کرده‌اند آنها قلب همنوعان خود را می‌خورند. این تصاویر نمی‌تواند بیانگر خواست آزادی‌خواهان باشد بلکه جنایتی علیه ملت سوریه است.

دختر امیر قطر در ادامه یادداشت خود از دخالت برخی از جنگجویان سعودی در امور سوریه و فتوای برخی برای کشتار و اعدام شهروندان سوری انتقاد کرده و نوشته است: یک قطعه فیلم به دستم رسیده که نشان می‌دهد یک شهروند سعودی، 21 شهروند سوری را اعدام می‌کند و می‌گوید که اینها نظامی هستند. این چیزی است که به نظر من، انقلاب مردمی را به یک انقلاب تروریستی تبدیل خواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

84  ⁄  12  =