کارگزاران برنامه‌ای برای حمایت از کاندیدایی ندارد

عضو شورای مرکزی کارگزاران با بیان اینکه عده ای همچنان منتظرند در عرصه انتخابات اتفاق جدیدی صورت بگیرد گفت: کارگزاران برنامه ای برای حمایت از کاندیدایی ندارد و اگر می خواست از کسی حمایت کند تاکنون بیانیه صادر می کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از عصر ایران یداالله طاهر نژاد عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه بعد از عدم احراز صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی، کارگزاران به حمایت از کاندیدای دیگری فکر نمی کند،گفت: کارگزاران برنامه ای برای حمایت از کاندیدایی ندارد ، باید منتظر ماند و هنوز عده ای منتظرند اتفاق جدید و تجدید نظری صورت بگیرد.

وی افزود : جامعه همچنان در بهت و حیرت عدم احراز صلاحیت آیت الله هاشمی است و فکر نمی کنم با این شرایط به نتیجه مطلوبی برسیم چرا که کاندیدای مد نظر کارگزاران رد شده است.

طاهر نژاد در  پاسخ به این سوال که برنامه آینده حزب کارگزاران چیست و آیا حمایت احتمالی این حزب از محمد رضا عارف یا حسن روحانی در انتخابات ممکن است،گفت: اتفاقاتی که صورت گرفته نیاز به بازیابی و آسیب شناسی دارد، کارگزاران اگر می خواست از روحانی یا کس دیگری حمایت کند باید تاکنون بیانیه و یا اعلامیه ای  صادر می کرد.

وی تاکید کرد: این که کارگزاران از کاندیدای خاصی حمایت می کند گمانه زنی هایی است که در رسانه ها منعکس می شود البته در عالم سیاست هیچ چیز غیر محتمل نیست. الان شرایط به گونه است که نمی توان به طور قاطع در این خصوص اظهار نظر کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  3