توقف ارایه‌ خدمات وایمکس در ۹ شهر

شرکت مبین نت به عنوان اپراتور دارای مجوز ارایه خدمات وایمکس در کشور در اطلاعیه‌ای از توقف ارایه‌ی خدمات در 9 شهر کشور خبر داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  ایسنا، شرکت مبین نت در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که علی‌رغم گسترش قابل ملاحظه‌ شبکه‌ وایمکس مبین‌نت در سراسر کشور در یک سال گذشته و انجام بازاریابی و تبلیغات فراوان در زمینه‌ جذب مشتری، در بررسی‌های به عمل آمده مشخص گردید، ارایه‌ خدمات در برخی از شهرهای کوچک به دلیل فاصله‌ زیاد تعداد مشترکین فعال تا حداقل حد نصاب، فاقد توجیه اقتصادی است. لذا تصمیم گرفته شد به دلیل هزینه‌های بالای نگه‌داری شبکه، با اعلام قبلی از ادامه‌ ارایه‌ خدمات به مشترکین حقیقی و حقوقی در شهرهای خلخال، مشکین شهر، پارس‌آباد، خدابنده، آزاد شهر، بروجن، بندر لنگه، اردکان و میبد صرف نظر شود.

 

بر این اساس، از دو ماه گذشته ضمن توجیه عوامل فروش و فنی، عملیات فروش در شهرهای مذکور متوقف گردید و با تماس تلفنی یا ارسال پیامک برای مشترکین این شهرها، ضمن اعلام عذرخواهی، نحوه‌ استرداد مودم و دریافت کامل وجه پرداختی، به اطلاع آن‌ها رسید. پس از پایان روند اطلاع‌رسانی، شهرهای فوق به منظور ایجاد ظرفیت بیش‌تر برای توسعه‌ی شبکه‌ی وایمکس مبین‌نت در سایر مناطق کشور، از مدار خارج شدند.

 

آن دسته از مشترکین شهرهای یاد شده که تاکنون با ایشان تماس گرفته نشده است، می‌توانند با پر کردن فرم مربوطه در بخش صدای مشتری در سایت مبین‌نت یا تماس با مرکز خدمات مبین‌نت به شماره تلفن 096790، نسبت به برگشت خدمت و مودم خود اقدام کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

84  −  83  =