محاسبه نرخ کرایه با توجه به حجم ترافیک و شرایط هوا

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: محاسبه نرخ کرایه تاکسی‌ها در سطح شهر اصفهان به حجم ترافیک شهر بستگی دارد و بنابراین محاسبه نرخ کرایه در صبح و یا شب متفاوت است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از فارس، علیرضا تاج‌میرریاحی اظهار کرد: اصفهان نخستین شهری است که تاکسی‌های آن مجهز به سامانه هوشمند می‌شوند و نصب این سامانه در تاکسی‌ها بسیاری از مشکلات بین مسافر و تاکسی داران را مرتفع می‌سازد.

وی ادامه داد: از ویژگی‌های مهم این سامانه حذف پول خرد از چرخه پرداخت کرایه و همچنین محاسبه دقیق و عادلانه کرایه است پرداخت کرایه در این سامانه هم از طریق اصفهان کارت و هم از طریق کارت‌های شتابی امکان‌پذیر است و با راه‌اندازی سامانه تاکسی مانند گذشته نرخ کرایه یکسان نیست کرایه دریافتی از مسافران در صبح و شب متفاوت است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: رانندگان تاکسی‌ها باید این اطمینان را داشته باشند که نصب این سامانه در تاکسی‌ها به سود آنان است سازمان تاکسیرانی همواره منافع این قشر زحمت‌کش و خدوم را در نظر دارد.

وی ادامه داد: با نصب سامانه هوشمند تاکسی از ساعت 10 شب تا صبح و در زمان بارندگی که رانندگی با دشواری‌هایی همراه است به صورت هوشمند بر نرخ کرایه اضافه می‌شود.

تاج‌میرریاحی تصریح کرد: به رانندگان تاکسی این اطمینان را می‌دهیم که نصب تجهیزات هوشمند تاکسی به نفع آنان است و راه‌اندازی سامانه هوشمند تاکسی در اصفهان حقوق رانندگان و مسافران مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: شهروندان نیز نباید از افزایش نرخ کرایه‌ها پس از نصب این سامانه در تاکسی‌ها نگرانی داشته باشند و با اجرای این طرح در سطح شهر، مردم رفت و آمد خود را مدیریت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان افزود: در گذشته توقف تاکسی‌ها در ترافیک شهر در تعیین نرخ کرایه محاسبه نمی‌شد، اما اکنون این سامانه توقف‌های تاکسی در ترافیک شهر را نیز در نرخ کرایه محاسبه می‌کند، اما پس از اجرایی شدن سامانه هوشمند تاکسی بر روی تاکسی‌ها در زمان ترافیک و ساعات شلوغ در شهر رانندگان با استفاده از اطلاعات مرکز کنترل مسیرهای خلوت‌تر را برای تردد انتخاب می‌کنند .

وی تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی منافع شهروندان را در کنار منافع تاکسی‌داران در نظر دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  3