لیزینگ اقتصادنوین تندیس زرین گرفت

کمیته راهبری چهارمین جشنواره ملی بهره‌وری ایران، شرکت لیزینگ اقتصادنوین را شایسته دریافت تندیس زرین چهارمین جشنواره ملی بهره‌وری اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک تعداد زیادی از سازمان‌ها و شرکت‌های تولیدی و خدماتی در مرحله نخست چهارمین جشنواره ملی بهره‌وری به رقابت پرداختند و در مرحله دوم 314 شرکت در 31 گروه اقتصادی از سوی کمیته علمی، بعنوان نامزد اخذ جایزه ملی بهره‌وری سال 1392 برگزیده شدند. در این مرحله بیش از هزار صورت مالی حسابرسی شده شرکت‌های بورسی و غیر بورسی برای اندازه‌گیری 180 شاخص مالی و اقتصادی و بهره‌وری با یک روش واحد در دو مرحله محاسبه و اندازه‌گیری شدند و نقش و عملکرد هر یک از آنها در مرحله نخست در چرخه بهره‌وری صنعت مربوطه و سپس اثر بخشی امتیازات شاخص‌های بهره‌وری آنان در سطح اقتصاد ملی مورد ارزیابی و میانگین امتیازات اخذ شده آنان در چرخه بهره‌وری ملی طبقه‌بندی و سپس شرکت‌ها برای اخذ تندیس زرین جشنواره به رقابت پرداختند.

دکتر نهاوندیان، رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایران و رئیس سازمان ملی بهره‌وری در این مراسم گفت: بهره‌وری ضامن استقلال اقتصادی و عزت کشور است و بنگاه‌های بهره‌ور، زمینه را جهت ارتقای بهره‌وری در جامعه نیز فراهم می‌کنند.

وی گفت: در شرایطی فعلی نمی‌توان توان فعالیت‌های اقتصادی یک بنگاه را بر مبنای شانس و اقبال و تلاطمات رانتی هدایت کرد، بلکه باید چالش‌ها را با هوشمندی، ابتکار و تلاش برای ارتقای بهره‌وری بر طرف نمود و به همین دلیل جایزه ملی بهره‌وری به شرکت‌هایی تعلق می‌گیرد که در یک ساختار رقابتی، اقتصاد کسب و کار خود را سامان می‌دهند و توان رقابت‌پذیری سازمان‌ها و شرکت‌های خود را در محیط کسب و کار داخلی و بین‌المللی از طریق ایجاد زیرساخت‌های اطلاعاتی مناسب و شفاف جهت توسعه فعالیت‌های بهینه کاوی در سطح ملی و بین‌المللی ارتقا می‌دهند.

مهندس محمد کاظم، مدیرعامل شرکت لیزینگ اقتصادنوین پس از دریافت تندیس زرین چهارمین جشنواره ملی بهره‌وری، تدوین برنامه استراتژیک سه ساله با رویکرد محوری ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی و چابکی، هوشمندی، تدبیر، تمایز و انعطاف پذیری در تغییر را از رئوس مهم این برنامه برشمرد که در راستای سیاست‌های اعلام شده از سوی بانک اقتصادنوین، در حوزه‌های نظری و عملی مورد توجه قرار گرفته و دستاوردهای آن در شاخص¬های کمی و کیفی گزارش‌های تهیه شده توسط دبیرخانه جشنواره ملی بهره‌وری بصورت مشروح ارائه گردیده است.

وی در ادامه گفت: لیزینگ اقتصادنوین تاکنون شش برنامه عملیاتی اجرا شده را در قالب پروژه‌های بهره‌وری و به منظور انتقال تجربیات صورت گرفته به دبیرخانه سازمان ملی بهره‌وری تقدیم و پروژه چگونگی ارتقای بهره وری نیروی انسانی را در سومین جشنواره به شرکت کنندگان ارائه و بر این باور هستیم که ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی، موتور محرکه ارتقای بهره‌وری در سایر شاخص‌های مالی و اقتصادی در هر کسب و کار موفقی است.

در ادامه این مراسم، پروژه مدل رتبه‌بندی اعتباری مشتریان در شرکت لیزینگ اقتصادنوین با هدف توسعه مدیریت ارتباط با مشتریان با رویکرد ارتقای بهره‌وری سرمایه و کاهش ریسک عملیاتی فعالیت‌ها توسط مدیر برنامه‌ریزی و امور سیستم‌های شرکت لیزینگ اقتصادنوین به حاضرین در مراسم چهارمین جشنواره ملی بهره‌وری ارائه شد.

لازم به یادآوری است که شرکت لیزینگ اقتصادنوین طی سه سال گذشته بعنوان شرکت برتر در گروه واسطه‌گری‌های مالی، موفق به اخذ لوح تقدیر بهره‌وری در بخش‌های: ارتقای نیروی انسانی، رتبه اول فروش سرانه و حاشیه سود خالص و رتبه نخست شاخص‌های بهره‌وری در کل عوامل شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

11  −    =  8