عده‌ای قصد دارند آب انتخابات را گل‎آلود کنند

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: عده‌ای عوام‎فریب قصد دارند آب انتخابات را گل‎آلود کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن رضایی امروز در جمع مردم شهرکرد اظهار کرد: امروز در جمع مردمی قرار دارم که صداقت و صراحت و ایستادگی و پایمردی‌ آن‌ها زبانزد همگان است.

وی، خود را سرباز جمهوری اسلامی دانست و گفت: من به دلیل احساس خطر در انتخابات حضور پیدا کردم و افتخار خود را سربازی این نظام می‌دانم.

رضایی با اشاره به برگزاری 30 دوره انتخابات در کشور، تصریح کرد: در حالی که می‎توانستم در هر 30 دوره کاندیدا شوم اما فقط افتخار حضور در دو دوره از این انتخابات را پیدا کردم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان نظام، افزود: این دشمنان هنوز شیران ملت ایران را ندیده‌اند و ما با وجود این شیرزنان و شیرمردان هراسی از دشمن نداریم.

رضایی با بیان اینکه نگران آینده کشور نباشید، خاطرنشان کرد: این در حالی است که باید نگران عده‌ای عوام‎فریب و شعبده‌باز باشید که قصد دارند آب انتخابات را گل‎آلود کنند.

وی تصریح کرد: با وجود مقام معظم رهبری و جوانان دلیری چون جوانان این استان راه برای ملت ایران باز است و ما از این مشکلات نیز عبور خواهیم کرد.

محسن رضایی در ادامه با اشاره به مطالبات و مشکلات مردم چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مردم این استان دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی هستند اما دستشان خالی است و بهره‌ای از آن نمی‎برند.

وی افزود: مردم این استان در کنار منابع آبی هستند ولی بهره‎ای از آن نمی‎برند و من برای این موضوع برنامه دارم.

رضایی، کشاورزی را مهمترین اولویت این استان برای رسیدن به توسعه برشمرد و گفت: در برنامه عملیاتی که برای این استان در نظر دارم کشاورزی آن باید به رشد و توسعه بالایی برسد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: صنایع تبدیلی، شیلات، گردشگری، کسب و کارهای خانگی برای زنان استان و رشد و توسعه دانشگاه‌ها از دیگر برنامه‌هایی است که برای این استان طراحی کرده‌ام.

محسن رضایی از استقبال پرشور مردم و حضور گسترده آن‌ها در این برنامه قدردانی کرد و گفت: با وجود این همه شور و نشاط من نیازی به ستاد تبلیغاتی در این استان ندارم چراکه تک تک مردم این استان برای من یک ستاد تبلیغاتی هستند و من از مردم همین استان هستم.

وی با بیان اینکه زاگرس‌نشینان به یک وجب از خاک کشور چشم دوخته‌اند، افزود: هدف من تنها گره‌گشایی از مشکلات کشور است و زمانی که مشکلات را رفع کردم فرمان کشور را به دست شما می‎دهم.

رضایی بر ضرورت وحدت و همدلی مردم این استان تاکید و تصریح کرد: از شما مردم استان انتظار دارم که با وحدت و همدلی دست به دست یکدیگر بدهید و این حماسه بزرگ را به سراسر استان و کشور توسعه دهید.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: در همین راستا نجابت سیاسی خود را حفظ می‌کنیم و با ادب و تواضع مانع گل‎آلود شدن آب انتخابات می‎شویم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  1  =