۵۸۷ مصدوم در حوادث ترافیکی هفته گذشته

حوادث وی‍ژه پرتلفات در کشور طی هفته گذشته بیش از 587 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از مهر، آرزو دهقانی مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور اعلام کرد: در 145 حادثه ویژه رخ داده در هفته گذشته ، 242 آمبولانس و بیش از 480 تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی به محل حوادث اعزام شدند.

وی گفت: نیروهای امدادی اورژانس 115 پس از ارائه خدمات پزشکی به مصدومان، 587 نفر را جهت دریافت مراقبتهای تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل نمودند.

دهقانی به برخی از حوادث اشاره کرد و افزود: در ساعت 10:30 مورخ  13/03/92 مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی تبریز از تصادف پراید با پرشیادر محور تبریز – ارومیه 65 کیلومتری تبریز مطلع گردید که بلافاصله 3 دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام، که اولین آمبولانس پس از 1 دقیقه به محل حادثه رسیده و 8 نفر مصدوم حادثه پس از اقدامات اولیه و تخصصی فوریتهای پزشکی به بیمارستانهای امام رضا و شهدا تبریز انتقال پیدا کردند.

وی ادامه داد: همچنین در ساعت 19:45 مورخ 16/03/92 مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کردستان از واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور کامیاران – سنندج مطلع گردید که بلافاصله 2 دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام، که اولین آمبولانس پس از  9 دقیقه به محل حادثه رسید و 15 نفر مصدوم حادثه  پس از اقدامات اولیه و تخصصی فوریتهای پزشکی به بیمارستان سینا کامیاران انتقال پیدا کردند. خوشبختانه با حضور به موقع و عملکرد مناسب نیروهای امدادی اورژانس 115 این حادثه فوتی نداشت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =