نظر غرضی درباره دولتهای خاتمی و احمدی ن

غرضی می گوید چهار دولت قبلی اتوبوسی بودند.

به گزارش خبرآنلاین، سید محمد غرضی با حضور در برنامه تلویزیونی «به انتخاب شما» که از شبکه سوم سیما پخش می شود گفت: هر دولتی که در این کشور رفته، یک اتوبوس آوردند و مدیران قبلی را بردند و مدیران جدید آوردند. البته دولت آقای هاشمی 50درصد دولت آقای موسوی را آورد اما در سیستم زیرمجموعه بازهم همان اتفاق بد افتاد.

وی تصریح کرد: در دولت خاتمی هر چه ریشه بود در دولت هاشمی، همه را زد. در دولت ایشان[احمدی نژاد] هم همین کار را کردند.
وی تاکید کرد: اگر رئیس جمهور شوم معاونین وزارت خانه ها را برای 10 سال ثابت نگه می دارم و برای این کار مصوبه مجلس را می گیرم.
وی تاکید کرد: جزو کسانی هستم که ضمن عمل ناظر را می‌پذیرم. من خیلی در این کشور کار کردم. 100 ها میلیارد تومان کار کردم حواسم جمع بود که دستگاه‌های ناظر بعد از عمل وارد شوند،‌ باختیم.

غرضی گفت: مردم به من رأی دهند، مشکلات را به سادگی حل می‌کنم. نهادهای بازرسی کشور را به راحتی هماهنگ می‌کنم تا اتفاقی مثل فساد 3 هزار میلیاردی رخ ندهد.

وی با اشاره به اینکه استان‌ها آب و برق و گاز دارند اما آباد نشده‌اند و متخصصان شهرها را ترک می‌کنند و به تهران می‌آیند افزود: تهران خیلی بد شده است و به هیچ وجه نمی‌تواند بزرگ‌تر از این شود. رئیس جمهور شوم کاری میکنم که 30 تهران در کشور داشته باشیم.
وی در بخش دیگری از این گفت و گو با بیان اینکه مخالف دادن پول به ورزش نیستم ولی الان جز در دعواها این پولها هزینه نمی‌شود اظهارداشت: از دوره رضاخان تا الان کلاهک سیاسی از سر ورزش برداشته نشده است. یکی از دوستانم در یکی از استانها مدیر ورزش بود، چمن کاشت، هر کاری کرد این چمن سبز نشد.

غرضی با بیان اینکه من نه اصولگرا هستم و نه اصلاح طلبم افزود: من از متن انقلابم. یعنی از جایی که استعداد هست.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من به جای دولت خدمتگزار، دولت پاسخگو تشکیل می‌دهم افزود: اگر موفق شدم، به تناسب استعدادی که صداوسیما و رسانه‌ها دارند با تمامی کسانی که در امور صاحب‌نظر هستند بخصوص خبرنگاران و روزنامه‌نگاران با سیستم بسیار خوبی، صحبت میکنم. من خودم به سراغ سوال مردم نمی روم، رسانه ها را می فرستم و به آنها پاسخ میدهم. هرگز نمی روم سراغ یکی که سوال را بهش بدهم و بگویم از من بپرس. از این غلط ها نمیکنم.

وی خطاب به مردم گفت: مردم به روش رای بدهند نه به شخص. روش من مبارزه با تورم و توسعه جمهوریت و اسلامیت است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  8