بیمه ما بزودی افزایش سرمایه می دهد

مراسم رونمایی از برنامه استراتژیک شرکت بیمه ما با حضور دکترعلی دیواندری مدیر عامل بانک ملت ،عصر روز 21 خرداد ماه برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه "ما" در این مراسم دکتر دیواندری مدیر عامل بانک ملت در خصوص برنامه استراتژیک تدوین شده به بیان نکات مهمی پرداخت . وی با ابراز خرسندی از برنامه تدوین شده اظهار داشت : یکی از اثرگذارترین راهکارهای موفقیت برای شرکت های بزرگ دنیا ، تدوین برنامه استراتژیک است که باید حضور همکاران بیمه "ما" در این مراسم را مغتنم دانست و بر اهمیت چنین برنامه ای تاکید کرد . به خصوص زمانی که شرکت ها نوپا هستند تدوین برنامه استراتزیک امری بسیار حیاتی به شمار می آید زیرا شرکت ها زمانیکه بدون برنامه استراتژیک عمل می کنند دچار اشتباهاتی می شوند که جبران و تغییر ان بسیار هزینه بر است . 

وی در ادامه اضافه کرد : متدی که بر اساس آن برنامه استراتژیک بیمه "ما" تدوین شده است بر اساس به روز ترین و معتبرترین متدولوژی جهان است . یکی از نکاتی که در هر برنامه استراتژیکی می بایست در نظر گرفته شود این است که این برنامه تا چه حد نشان دهنده جریان ارزش ساز است .این جریان ارزش ساز باید بتواند ارزش متفاوت این شرکت با شرکت های رقیب را نشان دهد که خوشبختانه به نظر می رسد برنامه استراتژیک بیمه "ما" به خوبی در برگیرنده این مسئله باشد . 

مدیر عامل بانک ملت در خصوص همکاری های بانک و بیمه اظهار داشت: در ساختار سازمانی بانک ملت نیز برنامه استراتژیکی در حال اجراست که جهت همکاری های موفقیت آمیز بانک-بیمه ای حتما در آینده هماهنگی هایی میان این دو شرکت در برنامه های استراتژیکشان صورت خواهد پذیرفت .همچنین حلقه مفقوده صنعت بیمه کشور حرکت به سمت بیمه های زندگی است که یکی از مزیت های در کنار بانک بودن این است که می توان از خدمات بانک-بیمه به سود هر دو شرکت بهره برد .بانک ملت یکی از معتبر ترین بانک های کشور است که نزدیک به 20 میلیون مشتری دارد که با همکاری های بیمه "ما" و بانک ملت و با ارائه محصولات متنوع بیمه ای می توان به نقطه مطلوبی در صنعت بیمه کشور رسید . در بانک ملت با پیاده سازی بانکداری جامع که مبنای آن تقسیم بندی مشتریان به حوزه های مختلف است بخشی نیز برای فعالیت های بیمه ای در نظر گرفته شده است .و انتظار داریم نتایج مثبت فعالیت های بانک –بیمه ای را به زودی مشاهده کنیم . 

دکتر علی دیواندری مدیر عامل بانک ملت در پایان با توجه به اهمیت استقرار زیر ساخت های مجازی و IT گفت : یکی از راه های موفقیت فعالیت های مشترک بانک –بیمه ای ، استقرار زیر ساخت های فناوری اطلاعات است .بانک ها و بیمه ها یکی از مهم ترین اعتباراتشان در سطح جهان ایجاد زیر ساخت های نرم افزار های به روز و جامع (IT) است که جرقه آن در برای این شرکت برنامه استراتژیک که امروز رونمایی شد دیده شده است و مایه افتخار است زیرا بخشی از سرمایه سازمانی هر شرکت ساختارهای (IT) آن است. 

همچنین در بخش دیگر این مراسم سید محمد علیپور مدیر عامل شرکت بیمه "ما " پس از ابراز خرسندی از حضور مدیر عامل بانک ملت و هیات همراه ایشان به ارائه گزارشی از فعالیت های این شرکت پرداخت . وی گفت : خوشبختانه با توجه به مدت زمان کمی که از فعالیت شرکت می گذرد به نقطه مطلوبی در صنعت بیمه رسیده ایم و اکنون با استقرار سیستم های جامع بیمه ای و سیستم های آنلاین مالی به بهترین وجه پاسخگوی نیاز مشتریان هستیم .همچنین اکنون دارای 22 شعبه هستیم و 1020 نماینده نیز در شبکه فروش ما به فعالیت مشغول هستند . 

مدیر عامل بیمه "ما" در ادامه در خصوص شبکه فروش این شرکت اضافه کرد : در بحث شبکه فروش نکته مهم و حیاتی برای ما آموزش شعب و نمایندگان است زیرا معتقدیم که فعالیت بیمه ای و موفقیت در آن تنها با آموزش مناسب و به روز تحقق می یابد.بنابراین بحث آموزش به طور مستمر در حال انجام و پیگیری توسط مدیریت های مرتبط است . 

وی همچنین با اشاره به آنکه افزایش سرمایه شرکت به زودی صورت خواهد پذیرد در خصوص دیگر موفقیت های این شرکت اظهار داشت : در سال 91EPS پیش بینی شده با رعایت تمام ملاحظات و تلاش تمامی کارکنان به مبلغ 364 ریال افزایش پیدا کرد . همچنین از دیگر موفقیت های این شرکت باید به ضریب خسارت بیمه ای اشاره کرد که رقم آن از متوسط کل صنعت بیمه کم تر است .از برنامه های دیگر در سال گذشته ایجاد واحد خسارت اتومبیل بود که امسال به آن دست یافتیم و با پایه ریزی و ساختار بسیار دقیق ، این بخش اکنون در حال فعالیت است . 

سید محمد علیپور در خصوص برنامه استراتژیک شرکت بیمه "ما " توضیح داد : از همان ابتدا برای این شرکت یکی از نکات مهم ، نهادینه سازی ساختار سازمانی بر پایه برنامه ریزی بود که اکنون با مدیریت واحد تحقیق و توسعه ، همکاری تمامی واحد های ستادی و شورای مشاوران همکار در بانک ملت ، یک برنامه جامع و مناسب برای 5 سال آتی را بر اساس به روز ترین متد برنامه استراتژیک در جهان تدوین و نهایی کرده ایم . 

مدیر عامل شرکت بیمه "ما" در پایان در خصوص همکاری بانک ملت و بیمه "ما " تاکید کرد : در بخش بانکداری جامع و فعالیت میز های بیمه ای به نتایج بسیار خوبی با همکاری مدیریت بانک ملت رسیده ایم .همچنین در بخش تبلیغات ، فعالیت گسترده ای را در سطح کشور با همکاری روابط عمومی بانک ملت داشته ایم که باید تاکید داشت با بودجه صرف شده به نتایج بسیار مطلوبی در بخش تبلیغات دست یافتیم و در میان شرکت های دیگر سرآمد هستیم .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  ⁄    =  3