مشروح سخنان روحانی در اولین کنفرانس خبری / من با کلید آمدم نه با داس

اولین کنفرانس خبری دکتر حسن روحانی ، انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این کنفرانس که در محل مرکز مطالعات استراتژیک در حال برگزاری است ، با پخش سرود جمهوری اسلامی و قرائت قرآن آغاز شد و بلافاصله پخش مستقیم آن در تلویزیون قطع شد. مجری تلویزیون ، علت این مساله را قطع برق اعلام کرد. سپس مشکل رفع شد و پخش کنفرانس ، قبل از آغاز سخنان روحانی از سر گرفته شد. شش پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی در پشت سر روحانی و دهها میکروفن در برابر وی قرار دارد. سالن کنفرانس ، مملو از خبرنگاران است و بسیاری سر پا ایستاده اند.. مجری در ابتدای سخنان خود ، تصریح کرد که رسانه ها تا پایان دولت روحانی ، دوست ، همراه و ناظر دولت خواهند بود.

بعد از آن حسن روحانی سخنان خود را با تاکید بر آمادگی جهت پاسخگویی و تبریک اعیاد شعبانیه آغاز کرد و گفت: این انتخابات ، فقط مشارکت نبود ، رای اعتماد بود. گویی همه می گفتند غصه ها سر آمده و به همین خاطر ، وقتی نتیجه اعلام شد ، همه جشن گرفتند چون همه ملت پیروز شده بودند.

وی افزود: من وعده های انتخاباتی را فراموش نخواهم کرد و از خدا می خواهم بدان ها عمل کنم. البته همه کارها بر اساس زمان و طبق اولویت ها دنبال می شود. من خدا را گواه می گیرم در ایام انتخابات کمتر دنبال رقابت بودم و بیشتر تمرکزم بر روی مسائل کشور و سخنان ملت که در کوی و برزن می شنیدم بود.

رئیس جمهور منتخب گفت: طعنه ها و توهین ها را برای همیشه فراموش کنیم. به فکر کشور و آینده کشور باشیم. کمتر به گذشته نگاه کنیم. فقط به تجربه گذشته نگاه کنیم و بیشتر نگاهمان به آینده باشد.  دولت تدبیر و امید در راه نجات اقتصاد ، اخلاق و تعامل با جهان ، تلاش خواهد کرد.
 

height=367

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. سی سی تی وی می گوید

    با توجه به حوادس و مشکلات پیش امده بین ایران و انگلیس چه برنامه ای برای بهبود شرایط دارید؟

ارسال یک پاسخ

  +  14  =  20