دلار ۳۰۰۰ تومان شد/ طلا و سکه در سراشیبی قیمت

در پی سقوط قیمت‌ها در بازار آزاد؛

بازار آزاد ارز روز گذشته در حالی به فعالیت‌های خود پایان داد که نرخ دلار به 3000 تومان رسیده بود و هم اکنون هم این نرخ روی تابلوی صرافی‌ها ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تسنیم، عصر دیروز نوسانات بازار ارز تشدید شد و بر همین اساس قیمت دلار که از صبح ساعتی کاهش قیمت را تجربه می کرد در پایان معاملات روز گذشته به 3000 تومان نزول کرد.

صرافی‌ها و دلال‌های خیابان فردوسی از عصر روز گذشته نرخ 3000 تومان را برای فروش دلار به مردم اعلام و بر همین اساس معاملات خود را دنبال می کنند.

بنا به گفته فعالان بازار ارز طی روزهای اخیر حجم زیادی از دلارهایی که تا پیش از این در منازل دپو شده بود این روزها وارد بازار شده است؛ تعدادی از صراف‌های خیابان فردوسی می گویند که تعداد فروشندگان ارز بیشتر از خریداران شده است.

این افراد پیش بینی می کنند که قیمت دلار بازهم طی روزهای آتی کاهش یابد. نوسانات بازار ارز تأثیر مستقیم بر نوسانات بازار طلا و سکه داشته و باعث کاهش قیمت‌ها در این بازار شده است.

به گزارش تسنیم، صبح امروز معاملات بازار طلا با قیمت‌های زیر آغاز شد:

هر گرم طلای 18 عیار 100 هزار تومان، سکه طرح قدیم یک میلیون و 90 هزار تومان، طرح جدید یک میلیون و 120 هزار تومان، نیم سکه 568 هزار تومان، ربع سکه 355 هزار تومان و سکه گرمی 250 هزار تومان.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

46  +    =  47