افزایش صف فروش دلار در بازار

با افت شدید قیمت سکه و کاهش نرخ دلار، کسب و کار صرافی‌ها نسبت به روزهای عادی شلوغ و پر رونق‌تر شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از خبرآنلاین، البته اغلب مراجعه کنندگان یا تنها برای قیمت‌گیری وارد صرافی‌ می‌شوند  یا اینکه قصد فروش دارند.

در حالی که قیمت دلار در بازار دیروز به 2850 تومان رسیده بود، هم‌اکنون به 3095 تومان رسیده است و این نوسان موجب کاهش تقاضا شده به طوری که اغلب دارندگان ارز به عرضه‌کننده تبدیل شد‌ه‌اند.

نگرانی اغلب دارندگان و متقاضیان ارز و سکه از نوسان روزهای آینده، موجب سردرگمی برخی فعالان این بازار شده است به گونه‌ای که در کنار هر صرافی می‌ایستیم، چند نفر به تابلو صرافی نگاه می‌کنند و از اطرافیان درباره آینده بازار می‌پرسند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. لیدا می گوید

    اینده بازار روشنه و دلار 2500 تومان است از ترس بیشتر پایین اومدن و حتی شاید دلار 2200 تومان هم شود و الانه تیم اقتصادیه روحانی فقط به منطق گرایی و ثبات فکر میکنه و تا 2850 پایین اورد خیلی مردانگی کرد و فردا از قیمت 2950 کلید میخوره و تا 2700 سقوط میکنه که قیمت واقعیش 2100 تومان است در برابر تورم و تقویت پول ملی و قدرت خرید مردم که ملت به 2400 تومان هم قانع هستند تا بشکنه قیمتهای لوازم خانگی و اهن الات و در راستای ان خانه و مایحتاج و برچیده شدن رانت خواری و تورم بالا / به امید ازادی یتیمان مهدی /

ارسال یک پاسخ

24  ⁄    =  12