حامد بهداد هم‌کفه با حمید سمندریان شد

پس از وداع حمید سمندریان، استاد برجسته تئاتر از صحنه زندگی، تلاش‌های فراگیری از سوی هما روستا، همسر استاد و از پیشکسوتان تئاتر و سینما برای حفظ مجموعه آموزشی سمندریان پی گرفته شد تا مدرسه بازیگری استاد همچنان بازیگرساز باشد. در همین راستا، به ظاهر‌ حامد بهداد در کسوت استاد بازیگری در این آموزشگاه دوره برگزار کرده تا این پرسش مطرح شود که این آموزشگاه به چه قیمتی بازخواهد ماند؟!

به گزارش «تابناک»، «عزت‌الله انتظامی، گوهر خیراندیش، رضا کیانیان، میکاییل شهرستانی، احمد آقالو، پرویز پورحسینی، گلاب آدینه، مهدی هاشمی، آتش تقی‌پور، سعید پورصمیمی، فریبرز عرب‌نیا، امین تارخ، احمدساعتچیان، محمد رحمانیان، محمد یعقوبی، امیر جعفری، فتحعلی اویسی، فردوس کاویانی، مهران مدیری، میرطاهر مظلومی، پیام دهکردی، پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، حامد بهداد، فرزاد حسنی، حمید فرخ‌نژاد، آشا محرابی» این چهره شناخته شده، تنها بخش کوچکی از بازیگرانی را تشکیل می‌دهند که افتخار شاگردی حمیدسمندریان را داشته‌اند.

زنده‌یاد استاد حمید سمندریان، با تکیه بر چندین دهه تجربه تئاتر و مطالعات عمیقی که در ابعاد گوناگون هنر نمایش و به ویژه در حوزه بازیگری داشت، بیش از آنچه بتوان تصور کرد بازیگر برای تئاتر و سینمای ایران کشف و تربیت کرد که گروهی از ایشان اثرگذاری عمیقی بر سینمای معاصر ایران داشته‌اند. این بازیگران قطعاً مدیون جدیت و سخت‌گیری مثال‌زدنی سمندریان هستند و شاید اگر این برخورد محکم در حین پروراندن با بسیاری از آنها صورت نمی‌پذیرفت، امروز به نقطه کنونی در حرفه‌شان نرسیده بودند.

حامد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  4  =