مزیت بانک توسعه صادرات دربانکداری شرکتی

معاون پژوهشی مرکز پژوهش و آموزش بانک توسعه صادرات گفت: تمرکز بانک توسعه صادرات به تامین مالی تخصصی حوزه صادرات،می‌تواند آن را در بانکداری شرکتی پیشرو کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سید مرتضی ذکاوت با اشاره به احزار رتبه اول طرح بانکداری شرکتی بانک توسعه صادرات در همایش سالانه سیاستهای پولی و ارزی افزود: این طرح، تمامی ویژگی‌های طرح برتر شامل قابل توسعه بودن، خلاقیت و نوآوری و متمرکز بودن بر بخش‌های صادرات را دارا بود.
وی با اعلام این مطلب که تمرکز برصادرات و مشتریان خاص از خصوصیات طرح بانکداری شرکتی بانک توسعه صادرات است، اضافه کرد: در ارتباط با بانکداری شرکتی، می‌بایست در حمایت از صادرکننده هدف داشته باشیم و مشتری را گزینش کرده و براساس نیاز او خدمات طراحی کنیم.
 ذکاوت گام اول بانکداری شرکتی را شناسایی مشتریان ذکر کرد و گفت: با توجه به این که اگزیم بانک ها با رقبای جدی و عرصه اختصاص دادن بازارهای صادراتی کشورها مواجه هستند، این امر اهمیت بانکداری شرکتی را دوچندان می کند.
معاون پژوهشی مرکز پژوهش و آموزش بانک توسعه صادرات تصریح کرد : درآمد یک تعامل دوطرفه بین مشتری و بانک است و ما به‌عنوان حامی صادرات به درآمدهایی نیازداریم که صرفا درآمدهای حسابداری محسوب نمی شوند بنابراین بانک از مشتری انتظار دارد برای سیستم اقتصادی درآمدزایی داشته باشد.
وی در توصیف مدل ارائه شده در بانک توسعه صادرات گفت: این مدل مبتنی بر چارچوب‌های علمی بوده و در آن  پارامترها و عوامل اقتصادی، بخش‌های صنعت و نیز تمرکز بر صادرات مشتریان نقش کلیدی ایفا می نمایند و به واقع این امر از دلایل عمده انتخاب مدل پیشنهادی به عنوان روش برتر توسط هیأت داوران در بیست و سومین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی می باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  5  =