گران ترین ایالت های آمریکا برای خرید بیمه اتومبیل

گران ترین ایالت های آمریکا برای خرید بیمه نامه اتومبیل معرفی شدند.

به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از لایو اینشورنس، ایالات متحده آمریکا در جهان به عنوان کشوری شناخته می شود که جولانگاه اتومبیل های فراوانی است؛ اتومبیل های که مردم عاشق آنان هستند و این علاقه به قدیمی یا جدید بودن مدل آنان وابسته نیست.

در این کشور سالانه هزاران دلار صرف تبلیغات گسترده می شود و شهروندان آمریکایی بیش از گذشته جذب اتومبیل های گرانقیمت و زیبا می شوند. این شرایط برای بسیاری این ذهنیت را به وجود آورده است که بیمه اتومبیل در این کشور باید ارزان تر از کشورهای دیگر باشد.

اما حقیقت آن است که شهروندان آمریکایی نه تنها حق بیمه کمی را پرداخت نمی کنند بلکه هزینه ها برای خرید بیمه در ایالت های این کشور بسیار بایکدیگر متفاوت است. 

"دیوید اسنایدر" مدیر اجرایی مجمع "بیمه ‌های اتومبیل" در آمریکا، گفت: مدل اتومبیل در آمریکا تاثیر بسیار زیادی در حق بیمه ‌ای که برای آن می پردازند، دارد. عوامل گفته شده در طول زمان تاثیر چشمگیری در میزان تصادفات و دزدی ‌ها دارند.

در هنگام تولید اتومبیل از طرف شرکت‌ های بیمه، نرخ بیمه آن در مقایسه با انواع دیگر اتومبیل ‌ها و کارخانه ‌های اتومبیل‌ سازی دیگر سنجیده می ‌شود؛ به این ترتیب در هنگام تولید میزان حق بیمه محصول تولیدی پیش ‌بینی می ‌شود.

به طور کلی اتومبیل‌ های اسپرت (SUV) از حق بیمه بالاتری نسبت به سایر اتومبیل ‌ها برخوردار هستند. نرخ بیمه خودروهای اسپرت بر اساس خسارتی که در هنگام تصادفات بر اتومبیل وارد می‌شود، طبقه بندی می‌ شود.

"لورتا ورترز" سخنگوی موسسه اطلاعاتی بیمه آمریکا، نیز گفت:  هزینه ‌ای که برای بیمه اتومبیل در آمریکا پرداخته می شود، شاید به صد‌ها دلار برسد و این موضوع به مدل اتومبیل، شرکت بیمه و بیمه نامه‌ای که خریداری می‌ شود، بستگی دارد.

طبق آخرین تحقیقات منتشر شده، قیمت بیمه اتومبیل در 9 ایالت این کشور با یکدیگر مقایسه شده است. در این تحقیق که ایالت های ویسکونزین، کارولینای جنوبی، آرکانزانس، می سی سی پی، جورجیا، واشنگتن، اورگان، کولارادو و اوهایو مورد بررسی قرار گرفته اند، بین ارزان ترین حق بیمه (واشنگتن) و گران ترین حق بیمه (ویسکونزین) اختلاف 369 دلاری وجود دارد.

این در حالی است که در ماه های اخیر هزینه های مربوط به پوشش های بیمه ای در سرتاسر آمریکا روند نزولی را به خود گرفته است. در نتایج مطالعه انجام شده آمده است که میانگین قیمت از 1.015 میلیون دلار در دسامبر سال 2012 به 974.4 دلار در ماه می سال جاری کاهش یافته است.

ایالت های تگزاس و فلوریدا نیز جزو ایالت های هستند که گران ترین بیمه ها در آنان به فروش می رسد. ایالت های مانند نیویورک (1.245 دلار) و کالیفرنیا (1.068) که جزو پرجمعیت ترین ایالت ها نیز هستند، نیز میزان حق بیمه سالانه بالایی را به خود اختصاص داده اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  4  =