اجرای آزمایشی طرح کیوسک بیمه‌ای

مدیربیمه‌های درمان بیمه‌ کوثر با اعلام خبر اجرای آزمایشی کیوسک بیمه‌ای، صرفه‌جویی در زمان و تسهیل در روند کاری بیمه‌شدگان را از جمله دستاوردهای این کیوسک‌ها دانست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  جواد همایی در گفت‌وگو با ایسنا با توضیح چگونگی عملکرد کیوسک‌های بیمه‌ای گفت: روند کاری این کیوسک‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که بیمه‌شده می‌تواند در تمام ساعات شبانه‌روز و ایام هفته در سراسر کشور، کلیه مراحل تایید برگه‌ی بستری، احراز هویت و صدور معرفی‌نامه را به صورت آنلاین و فقط ظرف چند دقیقه انجام بدهد و دیگر نیازی به مراجعه‌ی حضوری به شرکت بیمه‌گر نیست.

وی افزود: در حال حاضر برای اخذ تاییدیه بستری، لازم است بیمه‌شده یا خانواده‌ وی به صورت حضوری به شرکت بیمه‌گر مراجعه کنند تا معرفی‌نامه را به بیمارستان ارائه کنند اما با اجرایی شدن طرح کیوسک بیمه‌ای مذکور، پس از اعلام درخواست آنلاین مشتری از طریق کیوسک‌ها، پزشک معتمد شرکت هم به صورت آنلاین اقدام به تایید برگه‌ی بستری بیمار کرده و معرفی‌نامه‌ی رسمی شرکت چاپ می‌شود تا بیمه‌شده آن را در اختیار بیمارستان قرار بگیرد.

مدیر بیمه‌های درمان افزود: اجرای این طرح نیازمند بسترسازی فراوان از جمله در حوزه‌هایی مثل نرم‌افزار، سخت‌افزار و تامین نیروی انسانی پزشک بود که این امکانات در بیمه‌ کوثر فراهم شده است.

به گفته همایی، پس از اجرای آزمایشی، کیوسک‌های بیمه‌ای در تمام بیمارستان‌های طرف قرارداد با بیمه‌ی کوثر نصب خواهند شد.

وی در پایان گفت: امکان افزوده شدن انواع خدمات دیگر بیمه‌ای بر روی این دستگاه وجود دارد. همچنین خدمات این کیوسک می‌تواند طبق تفاهم‌نامه‌هایی به شرکت‌های دیگر بیمه هم ارائه شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  5  =