علی دایی به دیدار روحانی می رود

شایعات حکایت از آن دارد که علی دایی مربی سرشناس پرسپولیس اواسط این هفته به دیدار دکتر روحانی رییس جمهور منتخب خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک باشگاه پرسپولیس روزهای ناآرام و پرحاشیه ای را پشت سر می گذارد. به رغم ابقای رویانیان در پست مدیریت این باشگاه، این ابقا موقتی است و تلاش های وزارت ورزش برای انتخاب نفرات جدید هیات مدیره و و البته مدیرعامل جدید ادامه دارد و گفته می شود بزودی برکناری رویانیان قطعی شده و مدیرعامل جدید پرسپولیس از سوی وزارت ورزش معرفی خواهد شد.
 
همین شائبه پررنگ سبب شده تا رویانیان و باشگاه پرسپولیس در پی خنثی کردن برنامه جدید وزارت ورزش باشند و در این میان ظاهرا قرار است علی دایی نقش اصلی را بازی کنند.
 
شنیده‌ها و شایعات حکایت از آن دارد که علی دایی مربی سرشناس پرسپولیس اواسط این هفته به دیدار دکتر روحانی رییس جمهور منتخب خواهد رفت.
 
قرار است در این دیدار که توسط یکی از دوستان مشترک و غیر ورزشی دایی در حال هماهنگی است، علی دایی در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس و تغییر مدیریتی که بارها به آن اعتراض داشته، صحبت کند. دایی اعتقاد دارد باید رییس جمهور منتخب بیاید و با وزیر ورزشی که انتخاب می‌کند، در این باره تصمیم‌ بگیرد و قصد دارد که این نکته را از دکتر روحانی درخواست کند.

منبع: افکار

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  48