لزوم ورود به عرصه بانکداری الکترونیک به جای افزایش فضای فیزیکی شعب

مدیرعامل بانک رفاه تصریح کرد:

یکی از الزامات بانک رفاه، ورود به عرصه بانکداری الکترونیک به جای افزایش فضای فیزیکی شعب و افزایش دانش به ویژه دانش فناوری اطلاعات است تا بتوانیم با ارائه خدمات الکترونیکی روزآمد به مشتریان، نسبت به جذب و حفظ مشتریان بکوشیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک رفاه محمدرضا نظری و هیات همراه در قالب 4 گروه، ، نسبت به بازدید از شعب منطقه اقدام کردند.
در این راستا مدیر عامل بانک، از شعب تابلو گرگانپارس، شهید بهشتی، خلیج فارس، شهید مفتح، ایران مهر، مرکزی، پنجم آذر و ولی عصر بازدید و پس از گفت وگو با همکاران از نزدیک در جریان فعالیت ها، مسائل و مشکلات شعب قرارگرفت.
وی در بازدید از اداره امور شعب گلستان گفت: آینده ازآن سازمانی است که دانش محور بوده و ضمن دارا بودن نیروی انسانی جوان، پویا و خلاق به حوزه فناوری اطلاعات نیز توجه ویژه ای داشته باشد.
نظری خاطر نشان کرد: یکی از الزامات بانک رفاه، ورود به عرصه بانکداری الکترونیک به جای افزایش فضای فیزیکی شعب و افزایش دانش به ویژه دانش فناوری اطلاعات است تا بتوانیم با ارائه خدمات الکترونیکی روزآمد به مشتریان، نسبت به جذب و حفظ مشتریان بکوشیم.
نائب رئیس هیات مدیره از روحیه بسیار قوی و شاداب کارکنان این اداره به عنوان ویژگی مثبت یاد کرد و افزود: این امر نشان دهنده وفاداری همکاران نسبت به بانک رفاه است و بی شک با چنین رویکردی خواهند توانست بر مشکلات موجود فائق آیند.
مدیر عامل بانک طی بازدید از شعب این اداره گفت: جوان بودن و مسئولیت پذیر بودن سرمایه انسانی هر سازمان در ارائه عملکرد مطلوب، بسیار تاثیر گذار است که خوشبختانه اداره امور شعب گلستان حائز این نقطه قوت است.
نظری در ادامه سفر با تعدادی از مشتریان حقیقی و حقوقی کلان بانک در راستای افزایش تعاملات فی مابین و بررسی مسائل و مشکلات موجود گفت وگو کرد که برآیند نهایی این تعاملات رضایت مشتریان از نحوه عملکرد و رفتار همکاران بانک بود.
در این راستا مدیر عامل بانک با دکتر حسینی، مدیر کل خدمات درمانی استان دیدار کرد و طی سخنانی همکاری و تعامل بیشتر با مجموعه بانک رفاه را خواستار شدند. وی در این نشست اذعان داشت که بانک رفاه و کارکنانش همواره برای خدمت رسانی به کارکنان و سازمان خدمات درمانی پیشگام خواهند بود.
وی همچنین بر گسترش سهم بازار، جذب منابع، وصول مطالبات و سودآوری فعالیّت‌ها به عنوان شاخص‌های اصلی و اساسی تأکید کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

14  +    =  22