باز هم از ویزا و مسترکارت شکایت شد

به دلیل دریافت کارمزد غیر قانونی از تراکنش ها

ائتلافی متشکل از 30 شرکت خرده فروش از جمله آمازون و سون ایلون (7-Eleven)، شکایتی علیه ویزا و مسترکارت به جریان انداخته اند و در آن این دو شرکت را متهم کرده اند که کارمزد تراکنش هایی که دریافت می کنند بیش از سطح مجاز و قانونی است.

به گزارششرکت ملی انفورماتیک به نقل از پایگاه Finextra، پس از سال ها کشمکش، تابستان سال گذشته خرده فروشان آمریکایی یک دعوای گروهی 7.25 میلیارد دلاری علیه این دو شرکت به راه انداختند ولی در ادامه کار، هزاران شرکت پای خود را از این ائتلاف بیرون کشیدند.

بنا به گفته بلومبرگ، گروهی از خرده فروشان اخیراً شکایت جدیدی علیه ویزا و مسترکارت به جریان انداختند و در آن مدعی شدند که این دو شرکت، بخش قابل ملاحظه ای از قدرت بازار در تعامل با تجار را به دست گرفته اند و بازرگانان را به پرداخت کارمزدهای بالا مجبور می سازند. سخنگوی ائتلاف پرداخت های الکترونیکی (Electronic Payments Coalition) به بلومبرگ گفت پیشتر به این «استدلال های تکراری» پرداخته شده است و اگر آنها (شاکیان) چیز قابل عرضه و مستدلی دارند، باید آن را در دعوای نهایی قید کنند.

بر اساس این گزارش، چندشرکت دیگر که از ائتلاف اولیه خارج شده اند نیز قصد دارد شکایت هایی علیه ویزا و مسترکارت به جریان اندازند. از جمله این شرکت ها می توان به CVS Pharmacy، Target Corp و Macy's Inc اشاره کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

26  −    =  22