بورس بیش از این جای رشد دارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: حبابی در بازار سرمایه وجود ندارد و تا رسیدن به ارزش واقعی سهام، بازار برای رشد جا دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از سنا، محمد حسن‌نژاد کارشناس بازار سرمایه درباره رشد این روزهای بازار گفت: رشد بازار سرمایه طبیعی است.

وی با اشاره به افت ارزش پول ملی و افزایش نرخ ارز در کشور گفت: بازار سرمایه ما همگام با افزایش نرخ ارز رشد نکرده است و برای اینکه خودش را با این پدیده تطبیق دهد، هنوز فرصت زیادی برای رشد دارد.

این کارشناس درباره احتمال بروز ر حباب قیمتی در بازار سهام افزود: معتقدم در حال حاضر، تداوم رشد بورس نگران‌کننده نیست، بازار سهام مدت‌هاست که استراحت کرده و حالا باید به روند صعودی خود ادامه دهد.

نماینده مجلس شورای اسلامی شرایط رونق در بازار سهام را بهترین فرصت برای توسعه این بازار دانست و گفت: با رونق بازار سرمایه به شرکت‌ها توصیه می شود تا با افزایش سرمایه از این فرصت برای تامین مالی پروژه‌های خود استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین وظیفه بورس تامین مالی است، گفت: شرکت‌ها باید ازطریق بورس، سرمایه جمع کنند و در روزهای پررونق بازار سرمایه نباید فقط سهام دست به دست شود .

این مقام مسئول ادامه داد: این روزها بهترین فرصت برای تامین مالی شرکت‌ها با هدف اجرای طرح‌های توسعه‌ای است و شرکت‌ها در این روزها، باید مقدمات افزایش سرمایه را فراهم کنند.

حسن‌نژاد تاکید کرد: تامین مالی ازطریق بورس در دوران رونق به‌راحتی امکان‌پذیر است و این روزها بهترین زمان برای تامین مالی شرکت‌هاست و بهتر است آنها که این فرصت‌ها را از دست ندهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

25  −    =  18