افزایش ۲۰ و ۳۲ درصدی نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی آینده

شورای شهر تهران حداکثر سقف نرخ کرایه خودروهای سرویس مدارس را 20 و 32 درصد برای سال تحصیلی آینده تصویب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا، شورای شهر تهران امروز در جریان پانصد و شصتمین جلسه خود لایحه تعیین نرخ کرایه حمل و نقل دانش آموزان (سرویس مدارس) در شهر تهران برای سال تحصیلی 92-93 را تصویب کرد.

بر اساس این مصوبه حداکثر سقف کرایه خودروها اعم از مینی بوس، میدل باس و اتوبوس 20 درصد افزایش و حداکثر سقف کرایه در «ون» و سواری 31.6 درصد افزایش یافت.

اعضای شورا تاکید کردند که این افزایش مطابق با نرخ تورم اعلام شده است.

همچنین اعضای شورا تاکید کردند که کلیه ضوابط و مشخصات خودروهای تایید شده برای سرویس مدارس مطابق با مصوبه سال گذشته است و هیچ یک از آیین نامه‌ها و ضوابط برای استاندارد خودروهای سرویس مدارس تغییر نکرده است.

حمزه شکیب – رییس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه متاسفانه هیچ یک از استانداردهای پیش بینی شده برای سرویس مدارس رعایت نمی‌شود و تنها 15 درصد سرویس‌های مدارس استاندارد هستند گفت: امیدواریم در شورای چهارم موضوع استاندارد سرویس مدارس بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است اعضای شورا تاکید کردند که رقم تعیین شده برای سقف افزایش نرخ سرویس مدارس می‌تواند در برخی مناطق نظیر مناطق جنوبی شهر تهران متناسب با میزان درآمد خانواده‌ها کمتر شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  5  =