سکه آتی مثبت شد

به دنبال افزایش قیمت سکه و دلار در بازار آزاد، تمام سررسیدها در بازار آتی سکه بورس کالا با افزایش قیمت معامله می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از فارس امروز هر دلار آمریکا در بازار غیررسمی با افزایش 80 تومانی نسبت به روز گذشته 3 هزار و 160 تومان معامله می‌شود. همچنین هر قطعه سکه تمام امامی با افزایش 31 هزار تومانی، یک میلیون و 31 هزار تومان داد و ستد می‌شود.

براساس این گزارش تمام قراردادهای آتی در سررسید‌های مرداد، شهریور، مهر و آبان‌ماه با افزایش قیمت معامله می‌شود.

قرارداد آتی سکه طلا تحویل مرداد‌ماه با افزایش 1.87 درصدی، یک میلیون و 25 هزار تومان قیمت‌گذاری شد که همین سررسید در بالاترین قیمت یک میلیون و 39 هزار تومان خرید و فروش شد.

همچنین قرارداد آتی سکه طلا تحویل شهریور‌ماه تا لحظه تنظیم این گزارش در آخرین قیمت با افزایش 1.64 درصدی یک میلیون و 32 هزار و 500 تومان معامله می‌شود؛ این سررسید در بالاترین قیمت یک میلیون و 45 هزار تومان خرید و فروش شد.

بر همین اساس قرارداد آتی سکه طلا تحویل مهر‌ماه نیز با افزایش قیمت در آخرین نرخ یک میلیون و 43 هزار تومان خرید و فروش می‌شود که در بالاترین قیمت یک میلیون و 55 هزار تومان ارزش‌گذاری شد.

به گزارش فارس؛ آخرین سررسید معاملاتی سکه در بورس کالا مربوط به آبان‌ماه است که با افزایش 1.18 درصدی نسبت به روز گذشته یک میلیون و 55 هزار تومان داد و ستد می‌شود.

به گزارش فارس، معامله‌گران آتی معتقدند سکه در بازار نقدی به کف قیمتی خود برخورد کرده و فعالان حرفه‌ای بازار که منتظر چنین شرایطی بودند هم اکنون اقدام به خرید کرده‌اند.

این گزارش می‌افزاید هر اونس طلا در بازارهای جهانی نسبت به روز گذشته افزایش قابل توجهی داشته و به بیش از 1300 دلار صعود کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

33  −  27  =