تغییر مدیر عامل، خواسته مجدد کارمندان تجمع کننده بیمه آسیا

صبح امروز شنبه بیش از صد نفر از کارمندان شرکت بیمه آسیا روبروی ساختمان مرکزی خود تجمع کرده و تنها خواسته را تغییر مدیر عامل اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا پس از گذشت 10 روز مرخصی مدیر عامل بیمه آسیا و بازگشت وی به دفتر کار تعدادی از کارمندان برای پافشاری به خواسته خود از هیات مدیره تجمع کردند.

این معترضان به حضور مدیر عامل فعلی پس از پایان دادن به تجمع خود اعلام کردند که اگر تغییر انجام نشود روز دوشنبه مجدد تجمع خواهند داشت.

با توجه به این‌که 20 درصد سهام بیمه آسیا متعلق به دولت است در تغییر مدیر عامل آن به غیر از بیمه مرکزی وزارت اقتصاد نیز صاحب نظر است که تاکنون این نهاد تصمیمی برای تغییر حاج فتحعلی‌ها ندارند.

دو هفته پیش از تعدادی از کارکنان و مدیران بیمه آسیا در راستای کاهش حقوق خود هر افزایش حقوق مدیر عامل و مدیران دیگر بازگشت حقوق خود به مانند ماه‌های فروردین و اردیبهشت شدند و از هیات مدیره و مدیر عامل به خاطر این تصمیمات خواستار استعفا شدند.

بر همین اساس هیات مدیره ضمن تصویب برگشتن حقوق کارمندان به دوره قبل به مدیر عامل 10 روز مرخصی دادند تا دراین مدت تصمیم گیری کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. کارمند می گوید

    مدیر عامل نا لایق بر کنار باید گردد

ارسال یک پاسخ

98  −    =  95