هفت آبی‌پوش میلیاردی پول می‌گیرند !

بسیاری معتقدند استقلال برنده فصل نقل و انتقالات بود و تنها انتقادی که می‌شود به این تیم گرفت نداشتن یک بازیساز در میانه میدان است، جایی که جباری رفت و تاکنون جانشینی مناسب برای او انتخاب نشده بدانید علی فتح‌اله‌زاده در شرایطی توانست نفرات موردنظر امیر قلعه‌نوعی را جذب کند که حساب باشگاه خالی بود و پس از کش و قوس زیاد ‌آبی‌ها توانستند فقط یک میلیارد از وزارت ورزش دریافت کنند و وعده پرداخت 5/1 میلیارد دیگر هم به آنها داده شد.

نود، در چنین وضعیتی فتح‌اله‌زاده توانست نفرات اصلی فصل پیش – به جز جباری و حمودی – را اضافه کند تا استقلال با کمترین نقطه ضعف وارد رقابت‌های لیگ برتر شود.مدیرعامل استقلال حالا بیلان مالی فصل نقل و انتقالات را آماده کرده است و در جلسه‌ای که چند روز پیش با وزیر داشته کل پرداختی‌ها به بازیکنان را به اطلاع عباسی رسانده و حالا قرار شده در جلسه با برخی نمایندگان مجلس نیز بیلان مالی نقل و انتقالات را ارائه کند تا مشخص شود هزینه کلانی صرف بستن تیم نکرده است. شنیده‌های ما حاکی از آن است که کل مبلغ قرارداد بازیکنان 14 میلیارد و 600 تومان شده که البته این رقم با مبلغی که قرار است به آندو پرداخت شود محاسبه شد و اگر تیموریان راهی قطر شود بیلان مالی فتح‌اله‌زاده کمتر هم خواهد شد.

بالاترین مبلغی که در فصل جاری پرداخت می‌‌شود به آندرانیک تیموریان اختصاص دارد. قرارداد او با استقلال دو میلیارد تومان است و از سوی دیگر کمترین مبلغ در فهرست بازیکنان بزرگسال هم به سیدحسین حسینی دروازه‌بان دوم آبی‌پوشان 240 میلیون پرداخت می‌شود.

از سوی دیگر باید گفت که استقلال 7 بازیکن دارد که رقم قرارداد آنها میلیاردی است. تیموریان،‌حیدری، رحمتی، قاضی، پژمان نوری، جواد نکونام و پژمان منتظری هستند که در فهرست بازیکنان میلیاردی قرار دارند. این در حالی است که فرهاد مجیدی به عنوان کاپیتان استقلال قرارداد 760 میلیونی به امضاء رسانده است. در مورد بیلان مالی استقلال باید گفت که کل هزینه‌ای که برای جذب بازیکنان جدید صورت پذیرفته 7 میلیارد و 300 میلیون تومان است که این مبلغ هم با احتساب رقم قرارداد تیموریان بدست آمده است.

با این وجود باید گفت استقلال که باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف حریفان خود برود فقط با 6/14 میلیارد تومان بسته شده است. آن هم در شرایطی که به اکثر بازیکنان این تیم چک داده شده و کمتر آبی‌پوشی پیش قسط اول قرارداد خود را دریافت کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  63