هیچ کارتی از بانک صادرات مسدود نشده است/فقط یک درگاه پرداخت این بانک مسدود شده

مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک صادرات:

مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک صادرات گفت:هیچ کارتی از بانک صادرات مسدود نشده است و این بانک تنها یکی از درگاه‌های پرداخت خود را که از طریق یک شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت به نام آسان پرداخت پرشین سوئیچ پشتیبانی می شد را به دلیل دریافت هزینه‌های نامتعارف برای انجام تراکنش ها مسدود نموده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، رضا گودرزی مدیر امور انفورماتیک بانک صادرات ایران  در گفتگو با خبرنگاران ضمن تکذیب خبر مسدود شدن کارت‌های این بانک گفت: هیچ گونه کارتی از سرویس خارج و یا مسدود نشده است و این بانک همچنان نسبت به ارائه خدمات نوین به دارندگان کارت‌ها و مشتریان خود در سراسر کشور اقدام می نماید.

وی در رابطه با اختلال ایجاد شده برای برخی از کارت ها اظهار داشت: این بانک تنها یکی از درگاه‌های پرداخت خود را که از طریق یک psp به نام آسان پرداخت و پرشین سوییچ پشتیبانی می شد را به دلیل دریافت هزینه‌های نامتعارف برای انجام تراکنش ها  مسدود نموده است.

گودرزی با اشاره به فعال بودن تمامی درگاه­های پرداخت الکترونیک بانک از جمله؛ بانکداری اینترنتی، دستگاه­های کارت خوان، همراه بانک، تلفن­بانک و خود پرداز تأکید کرد: این بانک با صدور 34 میلیون کارت الکترونیکی، نصب 3960 دستگاه خودپرداز، راه اندازی 380 هزار دستگاه کارت‌خوان و همچنین از طریق بانکداری اینترنتی و همراه بانک آمادگی ارائه خدمات الکترونیکی به هموطنان گرامی را دارد و دارندگان سپهر کات می توانند بدون هیچ وقفه ای پرداخت های الکترونیکی خود را از طریق درگاه­های ذکر شده انجام دهند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. کارشناس ارشد پرداخت الکترونیک سامان می گوید

    بهتر است در ارائه آمار از جانب سایت اطلاع رسانی شما ، دقت بیشتری صورت پذیرد!!!
    کار پشتیبانی پایانه های فروش بانک صادرات را شرکتهای ایران کیش ( 74% پایانه ها) شرکت پرداخت الکترونیک سامان ( 18% پایانه ها) و شرکت فناپ ( 18% پایانه ها) انجام می دهند.

ارسال یک پاسخ

  −  2  =  2