مهندس ضیائی: تغییرات و جابجائی ها لازمه پیشبرد اهداف پست بانک ایران است

تغییرات و جابجائی های مدیریتی در پست بانک ایران لازمه خدمت رسانی مطلوب و در راستای پیشبرد اهداف آن است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی پست بانک مهندس ضیائی مدیرعامل و عضو هیات مدیره این بانک در مراسم معارفه سه تن از مدیران ستادی ضمن تقدیر از جدیّت و تلاش های همه کارکنان در ایام پایانی ماه مبارک رمضان و بیان مطلب فوق گفت: در اینگونه جلسات هیچ نشانی از تودیع نیست بلکه جابجائی است تا بهتر بتوانیم موثر واقع شویم و هدف از این کارها برخورد حذفی نیست بلکه تکمیلی و اصلاحی است و نیّت همه اعضای هیات مدیره خیر بوده و در راستای توسعه و پیشرفت بانک است.
وی افزود: "همه با هم بودن" بسیار پرمعناست و باید از منیّت های خودمان خالی شده و دریک قالب و مثل یک روح درچند بدن باشیم زیرا در اینصورت برآیند مضاعفی خواهیم داشت.
ضیائی با بیان اینکه هر حرفی که از افراد می شنویم ابتدا باید دلایل آن را پیدا کرده و سپس در مورد رفتار آن قضاوت کنیم عنوان کرد: انسان گاهی اوقات دچار نقصان شده و حفظ موقعیت و الطاف الهی برایش سخت می شود و ما باید همواره به این موضوع توجه جدی داشته باشیم.
مدیرعامل پست بانک ایران تصریح نمود: فرصت آنقدر کم است و تحولات با سرعت انجام می شود که انسان حتی وقت فکر کردن هم ندارد و اگر با هم و با انسجام کار کنیم یقیناً از این فرصت ها استفاده کرده و نتایج خوبی حاصل می شود.
ضیائی با تاکید بر تعریف و تمجید از یکدیگر و ارزش قائل بودن برای هم اضافه کرد: این کار موجب بالابردن خود، بزرگ کردن دیگری و دوری از غیبت می شود، از طرفی در وجود هر انسانی کفایت های فراوانی وجود دارد و نباید فکر کنیم که هیچ خوبی نداریم و تعریف از دیگران نیز موجب اعتماد به نفس در خود انسان و فعالیت هایش می شود.
وی گفت: همه سپرده گذاران و سهامداران از تک تک مدیران و کارکنان این بانک انتظار دارند با تلاش بیشتر و برنامه ریزی درست به دنبال درآمدزائی و سودآوری باشیم و ما باید به این مهم توجه جدی داشته باشیم چون در مقابل آنان دارای مسئولیت و تکالیف الهی بوده و باید پاسخگو باشیم.
عضو هیات مدیره پست بانک ایران تاکید کرد: این بانک عاقبت خوبی دارد برای اینکه همه مدیران و کارکنان آن با صداقت، صمیمت و خدمت به مردم فعالیت می کنند و همه حرکت های این بانک در راستای ایجاد نشاط و شادابی در بین مجموعه و خدمتگذاری است.
ضیائی ضمن مهم برشمردن آموزش مستمر و استفاده از ابزارهای آموزشی مدرن عنوان کرد: باید با تشکیل اتاق فکر و انجام مطالعات و تحقیقات لازم به دنبال ایده ها و طرح های نو باشیم و نباید رفع تکلیفی عمل کنیم بلکه باید از ظرفیت و توان خودمان نهایت بهره را ببریم.
مدیرعامل پست بانک ایران تصریح نمود: باید با شناخت درست مشتریان و اعتبارسنجی آنان مانع از ایجاد مطالبات معوق در بانک شویم و این امر بسیار مهم است.
عضو هیات مدیره پست بانک ایران یادآوری کرد: ظرفیت و توان پست بانک همانند یک کشتی غول پیکر اقیانوس پیماست که تاکنون فقط از 20 درصد ظرفیت آن استفاده شده و 80 درصد آن خالی است و کارکنان آن تلاش می کنند با کمک یکدیگر، ایجاد تعامل مثبت و سازنده و همدلی و محبت بیشتر این ظرفیت را پر می کنند.
وی افزود: به گذشته پست بانک ایران افتخار می کنیم که بدون کسب هیچ درآمدی از محل شرکت های اقماری و فقط با درآمد حق الوکاله سپرده ها توانسته است به سوددهی برسد و درآینده قطعاً‍ شرکت های اقماری را ایجاد می کنیم تا علاوه بر کسب درآمد بیشتر از این طریق در کارآفرینی نیز نقش داشته باشیم.
ضیائی در پایان با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات و سلسله مراتب اداری و همچنین ترویج فرهنگ قدردانی از یکدیگر اظهار داشت: بایستی صرفاً براساس توجه به هدف، رفاقت و دوستی و همچنین اصلاح امور از هرگونه رکود سازمانی جلوگیری کرده و در قبال مسئولیت های واگذار شده خدا را شاکر بوده و تلاش خود را مضاعف کنیم.
مسعود کمال آبادی مدیر جدید امور پشتیبانی و اداری در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و کارکنان واحدهای تابعه امور سازمان و برنامه ریزی گفت: بالندگی و تحول در هر سازمانی لازم و ضروری است و همه تلاش می کنیم با حمیّت جمعی به اهداف بانک نایل شویم و در این مسیر نهایت تلاش و کوشش خود را به کار خواهیم بست.
سیدکمال الدین هادیان مدیرجدید امور سازمان و برنامه ریزی نیز در ادامه این مراسم با تقدیر از حسن اعتماد اعضای هیات مدیره و مدیرعامل نسبت به واگذاری مسئولیت این امور به وی و همچنین کارکنان اداره کل اعتبارات و سرمایه گذاری اظهار داشت: خدا را شاکرم که فرصتی برایم فراهم شد تا درخانه خودم در سنگر دیگری بتوانم خدمت کنم.
وی افزود: امیدوارم با همکاری و همدلی همه کارکنان مثمرثمر واقع شده و تحرک و پویائی را در مجموعه بانک حفظ کنیم.
مسعود مهدوی سعیدی سرپرست جدید اداره کل اعتبارات و سرمایه گذاری هم در این مراسم ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل و اعضای هیات مدیره به وی و تقدیر از مدیران پیشین اداره کل مذکور عنوان کرد: از مشورت های بزرگان و همچنین حوزه فنی استفاده خواهم کرد تا مسیر تکاملی بانک با سرعت ادامه پیدا کرده و نقشی در آن داشته باشم.
گفتنی است: در پایان این مراسم سیدکمال الدین هادیان به سمت سرپرست امور سازمان و برنامه ریزی، مسعود کمال آبادی به سمت مدیر امور پشتیبانی و اداری و مسعود مهدوی سعیدی به سمت سرپرست اداره کل اعتبارات و سرمایه گذاری منصوب شدند و با اهداء لوح از زحمات و تلاش های هادیان و کمال آبادی در سمت قبلی تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  6