نهاوندیان، سرپل بخش خصوصی برای تعامل با دولت است

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی اتاق ایران گفت: حضور هم‌زمان رئیس اتاق ایران در این سمت و به‌عنوان سرپرست نهاد ریاست جمهوری نشانه بسیار روشنی از اهتمام دولت یازدهم به استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مسعود گل‌شیرازی در گفت‌و‌گو با تسنیم با بیان این مطلب گفت: این بدور از انصاف و تدبیر است که در چنین شرایطی که رئیس پارلمان بخش خصوصی تا این حد مورد اعتماد و اطمینان دولت و شخص رئیس‌جمهور قرار گرفته است،برخی از دوستان دراتاق بجای تمرکز براستفاده بهینه از ظرفیت ایجاد شده دربهبود اقتصاد  کشور ، طرح تغییر رئیس اتاق را مطرح نمایند.
وی افزود: «حال که بنا بر استعلامات انجام شده از مراجع قانونی، حضور دکتر نهاوندیان در اتاق ایران و نهاد ریاست جمهوری به صورت هم‌زمان، مشکل قانونی ندارد، این بهترین فرصت برای بدنه اقتصادی کشور است تا از حضور رئیس اتاق ایران در قالب قوه مجریه کمال استفاده را ببرد و تعامل بیش‌تری با دولت داشته باشد».
عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران ادامه داد: بخش خصوصی کشور باید در چنین موقعیت‌هایی پختگی و بلوغ خود را نشان بدهد تا ثابت شود آمادگی پذیرش مسؤولیت‌های بزرگ را در اداره کشور دارد و منافع کشور را بر منافع شخصی و گروهی ترجیح می دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  21