بانک رفاه:خدمت‌ به کارگران افتخار ماست

بانک رفاه کارگران با اشاره به اینکه طرح لوگوتاپ و تابلوی سر در شعب این بانک با نام کامل آن تغییر داده شده و به تدریج جایگزین تابلوهای قبلی می‌شود، اعلام کرد: خدمت‌ به کارگران از بزرگ‌ترین افتخارات این بانک است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران اعلام کرد: «تغییر نام تابلوهای بانک رفاه کارگران به «بانک رفاه» اساساً تکذیب می‌شود و در پاسخ به خبر فوق به استحضار می‌رساند حسب دستور و تصمیم هیأت مدیره، طرح لوگوتاپ و تابلوی سر در شعب بانک رفاه کارگران با نام کامل آن تغییر داده شده و به تدریج در تمامی شعب این بانک در سراسر کشور جایگزین تابلوهای قبلی خواهد شد.
این اقدام در شعب تهران از جمله نامجو، پردیس، مفتح، وزارت کار، جهان کودک، پاسداران و دکتر حسابی و برخی شهرستان‌ها صورت پذیرفته که در ذیل این جوابیه تصاویر آن موجود است و با توجه به هزینه‌های بالای تهیه و نصب تابلو، این اقدام در سراسر کشور به تدریج صورت خواهد پذیرفت.
ضمن اینکه در تمامی مکاتبات، سربرگ‌ها، ملزومات و مصوبات بانک و… عنوان کامل بانک رفاه کارگران مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در این خصوص لازم به ذکر است بانک رفاه کارگران تا چند روز دیگر پنجاه و سومین سال تأسیس خود را جشن می‌گیرد و همواره این افتخار نصیب این بانک و مجموعه کارکنان آن بوده که مزین و منقش به نام شریف کارگران است و اخیراً نیز در سرود سازمانی این بانک که به زودی از آن رونمایی خواهد شد این واژه جایگاه و تجلی ویژه‌ای دارد.
بنابراین درج مطالبی از این دست و القای این تصویر در جامعه که بانک رفاه کارگران، خود را از این جامعه بزرگ و فرهیخته کشور منفک نموده، واقعیت ندارد و غیرمنصفانه است.
تأکید می‌گردد خدمت‌رسانی به قشر شریف بازنشستگان، مستمری‌بگیران، بیمه‌شدگان و کارگران عزیز و ارجمند، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات بانک رفاه کارگران است و همواره مجموعه مدیریت و کارکنان این بانک به آن مفتخرند و از ارزش‌های والای سازمانی این بانک به حساب می‌آید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  7  =