سرویس V.me؛ انقلابی در خرید آنلاین

از سوی ویزا ارابه شد

ویزا، شرکت عظیم تولید کننده کارت های اعتباری، قصد دارد تا پایان سال جاری، سرویس کیف پول الکترونیکی خود موسوم به V.me را در استرالیا راه اندازی کند. V.me نوعی سیستم پرداخت دیجیتالی است که مشتری می تواند با کارت های اعتباری یا نقدی خود از آن استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از شرکت ملی انفورماتیک نکته قابل توجه این است که لازم نیست کارت ها به شرکت ویزا تعقل داشته باشد در واقع این سرویس از همه کارت ها پشتیبانی می کند.با V.me کاربر می تواند اطلاعات ارسال و صورتحساب ها را ذخیره کند و به سهولت تراکنش های حساب خود را بررسی نماید.

به گزارش شرکت ملی انفورماتیک به نقل از سایت Online Banking Industry News، سرویس V.me کاربران را از زحمت وارد کردن اطلاعات شخصی در سایت های مختلف آسوده می کند، چه آنها می توانند با وارد کردن فقط نام کاربری و کلمه عبور، دست به خرید بزنند.

Vipin Kalra مدیر ویزا در استرالیا، این سرویس را پاسخی به رشد تمایل کاربران مبنی بر خرید آنلاین ساده و آسان از هر دستگاه می داند.

این سرویس را می توان در رایانه های رومیزی، گوشی های هوشمند یا تبلت ها به کار گرفت.لایه های امنیتی ویزا، محافظ اطلاعات شخصی کاربر و داده های مربوط به حساب وی می باشد.Greg Storey یکی دیگر از مدیران ویزا معتقد است این سرویس، انقلابی در نحوه خرید آنلاین به وجود خواهد آورد.

در حال حاضر فروشگاه های JB Hi-Fi، Cotton On، City Beach و Lorna Jane به استفاده از کیف پول دیجیتالی روی آورده اند.بیش از 40 سازمان مالی دیگر از جمله ANZ، Westpac، Suncorp، ING Direct، بانک ملی استرالیا و سیتی گروپ نیز از ارائه سرویس V.me به مشتریان خود استقبال کرده اند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  ⁄  6  =