بانک رفاه، بانک برتر حوزه سلامت

عضو هیات مدیره بانک رفاه با حضور در برنامه زنده ضیافت الهی اعلام کرد بانک رفاه درحوزه مسئولیت های اجتماعی خدمات کم نظیری ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،صفایی مزید که میهمان پنج شنبه شب این برنامه بود در سخنان خود در پاسخ به این سئوال که فلسفه حضور بانک رفاه در برنامه های عام المنفعه چیست گفت: سازمان ها پیش از هر چیز از پدیده های اجتماعی تاثیر می پذیرند و بر آن تاثیر می گذارند. بنابراین بحث مسئولیت اجتماعی، اخلاق گرایی و اخلاق محوری در بانک رفاه اهمیت ویژه ای دارد و مورد توجه بوده و هست.
وی با اشاره به این که تا چند روز دیگر بانک رفاه پنجاه و سومین سال تاسیس خود را جشن می گیرد افزود: بانک رفاه با سابقه ای53 ساله بانک برتر حوزه سلامت کشور است و با توجه به تعاملی که از بدو تاسیس بانک رفاه کارگران با مستمری بگیران تامین اجتماعی برقرار بوده است می توان اذعان کرد خدمات کم نظیری در حوزه مسئولیت های اجتماعی داشته است.
عضو هیات مدیره بانک رفاه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری افزود: همچنان که حضرت آقا فرموده اند بیماران نباید به جز رنج بیماری، مشکلات و رنج های دیگری متحمل شوند. این موضوع مسئولیت بانک ها و ازجمله بانک رفاه را سنگین تر می کند.
وی در پایان سخنان خود از شبکه بانکی کشور خواست همچون همیشه نقش واقعی خود را در بحث مسئولیت های اجتماعی و به ویژه در حمایت از بیماران ام . اس ایفا کنند.
در ادامه این برنامه از دست اندرکاران برگزاری برنامه ضیافت الهی از جمله حبیب پور رئیس اداره روابط عمومی بانک رفاه با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.
گفتنی است ویژه برنامه ضیافت الهی در تمام ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید سعید فطر هر شب به طور مستقیم از شبکه دوم سیما پخش شد که بانک رفاه نیز به عنوان حامی مالی برنامه و جامعه حمایت از بیماران ام . اس نقش فعالی در آن داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ⁄  2  =