نهاوندیان عنوان کرد:صحبت‌های جلسات داخلی را به بیرون منعکس نکنید

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت: در 4 سال گذشته اتاق پرچمدار حرکت به سمت بهبود فضای کسب و کار بوده و هم اکنون این مساله به عنوان شعار اصلی دولت یازدهم در بحث اقتصاد به شمار می آید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از مهر، محمد نهاوندیان امروز در جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت:  در 4 سال گذشته اتاق پرچمدار حرکت به سمت بهبود فضای کسب و کار بوده و در این مسیر صدمات بسیاری را تحمل کرده است اما با صراحت بر این سخن پای فشرده است و امروز افتخار می کند این مساله با عنوان شعار اصلی دولت یازدهم به شمار می آید.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با اشاره به رویکرد مثبت دولت یازدهم در همکاری با بخش خصوصی، افزود: تا زمانی که تیم اقتصادی دولت بر نظر خود مبنی بر رشد روابط سازنده بخش خصوصی پایبند باشد فعالان اقتصادی نیز آمادگی کامل برای همکاری با دولت را دارند.

وی تصریح کرد: تیم اقتصادی دولت در فضای جدید کار خود را آغاز کرده که اگر مشکلات و دشواری ها ارثیه ای برای دولت جدید است ولی با توجه به سرمایه عظیمی از امید در جامعه و حمایت گسترده فعالان اقتصادی از دولت می توان به آینده امیدوار بود.

به گفته نهاوندیان، امید سرمایه ناچیزی نیست و نباید مورد غفلت واقع شود، این در شرایطی است که باید هماهنگی و یکپارچگی بین نظرات بخش خصوصی متجلی شود.

وی ادامه داد: باید نظرات همگان را شنید و به کمک کمیسیون ها، تشکل ها و اتاق های سراسر کشور نظارت و پیشنهادات فعالان اقتصادی را مورد ارزیابی قرار داده و در نهایت سخن واحدی به عنوان صدای بخش خصوصی در اختیار سران سه قوه قرار گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران افزود: کمک به دولت یازدهم برای بهبود مناسبات بین المللی و تلاش مبتکرانه برای رفع تحریم ها وظیفه بخش خصوصی است و فعالان اقتصادی باید با اعزام هیات های تجاری به سایر نقاط جهان روابط ناپسند را به روابط همگرایانه و هم افزایانه تبدیل کنند.

وی بعد از رای اعتماد خود از پارلمان بخش خصوصی ادامه داد: در دوره گذشته شرایط نامهربانی هایی را گذراندیم چرا که عده ای می خواستند اصل اتاق را نفی و یا اتاق را دولتی کنند اما امروز عکس این مطلب رخ خواهد داد.

نهاوندیان اظهار داشت: نباید برخی اعضای هیات نمایندگان صحبت های جلسه داخلی را به بیرون منعکس کنند، چرا که به نحو بی سابقه ای هم اکنون فرصت پیش روی بخش خصوصی قرار گرفته و نباید آن را از دست بدهیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

18  ⁄    =  3