شعب ویترین ارایه خدمات بانک اقتصاد نوین

دکتر بت‌شکن:

مدیرعامل بانک اقتصادنوین در بازدید از سرپرستی منطقه دو تهران و شعبه هنگام شمالی این بانک گفت:در بانک اقتصادنوین کلیه همکاران شعب در تمامی سطوح از رئیس شعبه تا همکاران کاربر با درک این موضوع خدمات بانک را با بهترین کیفیت به مشتریان ارایه می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، دکتر محمدهاشم بت‌شکن در این بازدید که جمعی از معاونین، مدیران و روسای ادارات بانک اقتصادنوین حضور داشتند، گفت: به منظور تسریع ارایه خدمت به مشتریان و تمرکززدایی، از سال 88 سرپرستی‌های مناطق بانک راه‌اندازی شد که با این مهم، امروز شاهد افزایش رضایت‌مندی مشتریان بانک در سراسر کشور هستیم.

وی با اشاره به اینکه شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور به دو مدیریت تهران و استان‌ها تقسیم شده است، افزود: در مدیریت شعب استان تهران چهار سرپرستی پل ارتباطی ادارات مرکزی و شعب بانک هستند که این تعداد در مدیریت استان‌ها 8 سرپرستی می‌باشد.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: شعب بانک ویترین ارایه خدمات بانک به شمار می‌رود، لذا از حساسیت بالایی برخودار است، خوشبختانه در بانک اقتصادنوین کلیه همکاران شعب در تمامی سطوح از رئیس شعبه تا همکاران کاربر با درک این موضوع خدمات بانک را با بهترین کیفیت به مشتریان ارایه می‌کنند.

دکتر بت‌شکن در ادامه با اشاره به اینکه به منظور افزایش رضایت‌مندی مشتریان علاوه بر گستردگی مناسب شعب خدمات مطلوبی برای ایشان در نظر گرفته شده است، گفت: در این راستا به تازگی خدمات متنوعی معرفی شده است که سپرده "نگین" و "امید" از جمله این خدمات به شمار می‌رود.

وی افزود: این خدمات به گونه‌ای طراحی شده که بتواند نیاز گروه‌های مختلف مشتریان را تامین کند.

در این مراسم مینا مکرمی، سرپرست منطقه دو تهران بانک اقتصادنوین نیز طی سخنانی ضمن تشریح آخرین وضعیت شعب تحت پوشش این سرپرستی گفت: 26 شعبه تحت پوشش این سرپرستی قرار دارد که خدمات بانک اقتصادنوین را به مشتریان ارایه می‌کنند.

دکتر بت‌شکن در ادامه بازدید از سرپرستی منطقه دو تهران، با حضور در شعبه هنگام شمالی این بانک با کارکنان و مشتریان این شعبه دیدار و گفت‌وگو کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

14  +    =  18