جزییات تغییرات مدیریتی در وزارت اطلاعات

وزیر اطلاعات گفت: ممکن است شاهد تغییر و تحولات در وزارت اطلاعات باشیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از آریا، سید محمود علوی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما گفته اید با دوچرخه به وزرات می روید نه با اتوبوس آیا منظور شما عدم تغییرات در این وزارتخانه است گفت: بله، بنده گفته ام با دوچرخه به وزارتخانه می آیم، زیرا وزارت اطلاعات درتربیت نیروی انسانی بسیار موفق بوده است. وی افزود: در وزارت اطلاعا ت نیروهای کیفی و مدیر وجود دارد ،بنابراین نیازی نیست مدیر کلان این دستگاه به بیرون از وزارتخانه نگاه داشته باشد. ما نه تنها می توانیم از این نیروهای کیفی نیاز وزارت خانه را تامین کنیم بلکه قادریم نیاز دستگاه های دیگر را به نیروهی کیفی در حد زیاد برآورده سازیم.

وزیر اطلاعات ادامه داد: ما حتی می توانیم صادرات نیروهای کیفی داشته باشیم ونیازی به واردات نداریم. علوی با تاکید براین مطلب که ممکن است شاهد تغییر و تحول در وزارت اطلاعات باشیم گفت: این تغییر و تحولات از نیروهای درون وزارتخانه است نه خارج از آن.

وی پاسخ سوال دیگر خبرنگار ما را که با این توضیحات آیا شاهد جابجایی نیروها وزارتخانه خواهیم بود؟ گفت: طبعا اگر بتوانیم، اسم این تغییر و تحولات را جابجایی می گذاریم. زیرا بعضی از نیروهای کیفی در وزارتخانه های دیگر مامور شده اند که ممکن است برخی از آنها بازگردند. اسم این اقدام را می توان جابجایی گذاشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

15  ⁄  15  =