حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز جمعه از حمله هوایی به مواضعی در خاک لبنان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از خبرگزاری فرانسه از بیت المقدس ، ساعاتی پس از اصابت چهار راکت به اسرائیل ، ارتش با صدور بیانیه ای اعلام کرد :‌«‌  به تلافی شلیک چهار راکت به شمال اسرائیل ،‌جنگنده های نیروی هوایی یک مکان تروریستی را واقع در بین بیروت و صیدا در خاک لبنان بمباران کردند . »‌

منابع دفاعی اعلام کردند این حمله در منطقه ای نزدیک ناعمه صورت گرفته است .

دو فروند از چهار فروند راکتی که دیروز به اسرائیل شلیک شده بود ، در منطقه ای مسکونی فرود آمد که خساراتی به همراه داشت ولی به کسی آسیبی نرسید .

گردانهای عبدالله عزام وابسته به القاعده مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته اند .

میشل سلیمان رئیس جمهورلبنان حملات راکتی دیروز را نقض قطعنامه های سازمان ملل و نیز حاکمیت لبنان توصیف کرده و از نیروهای امنیتی خواسته است تا عاملان این حملات را دستگیر کنند .

فرمانده نیروهای موقت سازمان ملل در لبنان (یونیفیل) پنجشنبه از نیروهای مسلح لبنان و رژیم صهیونیستی خواست بیشترین تلاش را برای خویشتنداری و جلوگیری از تشدید اوضاع کنونی در مرز مشترک،‌ به عمل آورند.

،به گفته رسانه های لبنانی، اوایل پنجشنبه چهار راکت از جنوب لبنان و منطقه بین دو اردوگاه هاوش و الرشیدیه به سوی سرزمین های اشغالی فلسطین شلیک شد. رژیم صهیونیستی ادعا کرد این راکت ها در شمال غربی اسرائیل فرود آمده است.

 ژنرال پائولو سرا ، فرمانده یونیفیل در بیانیه ای اعلام کرد پرتاب این رکتها  نقض آشکار قطعنامه 1701 سازمان ملل است. وی تشدید اوضاع را به نفع هیچ یک از طرفین ندانست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

91  −    =  83