حساب مهرورزان برای ازدواج در دستور کار

مدیر عامل صندوق مهرامام رضا با اشاره به اینکه برنامه‌های سه ماه صندوق را به وزیر جدید تعاون، کار ورفاه اجتماعی ارائه کرده‌ایم افزود: تاسیس باشگاه کارآفرینی مجازی از برنامه‌های سه ماه صندوق در دولت یازدهم است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مهدی حسین‌نژاد، با اشاره به اینکه خدمات بسیاری در راستای ایجاد باشگاه کارآفرینی مجازی به کارآفرینان ارائه خواهد شد به تسنیم اظهار کرد: از طریق این باشگاه مجازی خدمات آموزشی، ارزیابی طرح‌های کسب و کار، مشاوره شغلی آنلاین، ایجاد بازارچه برای عرضه تولیدات و محصولات کارآفرینان به متقاضیان انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: صندوق مهر امام رضا(ع) تلاش دارد به عنوان حامی حوزه اشتغال و کارآفرینی بهترین و بیشترین خدمات را به جامعه هدف خود ارائه کند.
حسین‌نژاد با تاکید بر اینکه کارگروه تخصصی به دستور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در حال بررسی این طرح است افزود: در صورت تایید وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی این طرح عملیاتی خواهد شد.
وی افتتاح حساب مهرورزان را از دیگر اقدامات صندوق در سال جاری خواند و گفت: همه هموطنان می‌توانند با افتتاح حساب مهرورزان به منظور حل مشکلات ازدواج جوانان کشور مشارکت فعالی داشته باشند تا از این طریق بتوان از آنان حمایت کرد.
مدیر عامل صندوق مهرامام رضا با اشاره به اینکه برنامه‌های سه ماه صندوق را به وزیر جدید تعاون، کار ورفاه اجتماعی ارائه کرده‌ایم افزود: تاسیس باشگاه کارآفرینی مجازی از برنامه‌های سه ماه صندوق در دولت یازدهم  است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  2