سرانه اعطای تسهیلات شعب بانک اقتصادنوین در سال گذشته ۲۳ درصد رشد داشته است

دکتر بت‌شکن اعلام کرد:

به منظور بسترسازی لازم برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان خدمات بانک به چهار گروه تخصصی تقسیم شد که بانکداری خرد یکی از مهمترین گروه‌های تخصصی ارایه خدمات به مشتریان است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این دیدار که رئیس هیات مدیره، معاونین، مدیران، روسای ادارات نیز حضور داشتند، دکتر بت‌شکن مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی کشور با درک اهمیت نخستین بودن امروز در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و شور و نشاط و روح تعالی جویی در بانک اقتصادنوین حاکم است.
وی افزود: این شور و نشاط موجب شده که خدمات بانک با سرعت و دقت کامل به مشتری ارایه شود، که این رویکرد موجب تغییر استراتژیک بانک از ساختار "وظیفه محوری" به "مشتری محوری" بوده است.
دکتر بت‌شکن به تخصصی سازی خدمات در بانک اقتصادنوین اشاره کرد و گفت: به منظور بسترسازی لازم برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان خدمات بانک به چهار گروه تخصصی تقسیم شد که بانکداری خرد یکی از مهمترین گروه‌های تخصصی ارایه خدمات به مشتریان است.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین تخصصی‌سازی خدمات بانک را زمینه ساز بهبود شاخص‌های بهره‌وری در این بانک اعلام کرد و گفت: با تخصصی‌سازی خدمات شاخص‌های عملکردی بانک بهبود یافته است به طوری که سرانه اعطای تسهیلات شعب بانک اقتصادنوین در سال گذشته 23 درصد رشد داشته است که این نسبت در جذب سپرده‌های شعب بانک در دوره مورد نظر نیز 26 درصد رشد داشته است.
در این مراسم اسمعیل آروبندی، سرپرست منطقه یک تهران بانک اقتصادنوین نیز طی سخنانی ضمن تشریح جزییات وضعیت شعب تحت پوشش این سرپرستی گفت: 26 شعبه تحت پوشش این سرپرستی خدمات متنوع بانک اقتصادنوین را در شهر به مشتریان ارایه می‌کنند.
دکتر بت‌شکن در حاشیه بازدید از سرپرستی منطقه یک تهران، با حضور در شعبه خبرنگار این بانک با کارکنان و مشتریان این شعبه دیدار و گفت‌وگو کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  +    =  27