ورود نظام بانکی به شبکه‌های اجتماعی داخلی

دو محصول جدید سیستم بانکی در قالب شبکه های اجتماعی داخلی و بانکداری شرکتی با هدف دیجیتالی شدن پرداخت ها به پیمانکاران شهرداری ها در سراسر کشورهمزمان با برگزاری بیست و چهارمین همایش بانکداری اسلامی (در روز گذشته ) در تهران رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مجید امینی مدیر ارتباطات شرکت توسن در حاشیه رونمایی از نرم افزار بانکداری شرکتی در جمع خبرنگاران، گفت: بانکداری شرکتی سرویس انتقال وجه الکترونیک با امضای دیجیتال را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه این نرم افزار با همکاری شرکت فناوری شهرداری تهران، بانک شهر، شرکت توسعه نوآوری شهر و شرکت توسن راه اندازی شده است، افزود: این محصول این امکان را فراهم می کند تا تمامی پرداخت ها به پیمانکاران شهرداری ها در سراسر کشور بدون صدور چک فیزیکی و به صورت دیجیتال انجام شود.

امینی همچنین از راه اندازی کربنکینگ بین المللی و چند زبانه در چند بانک داخلی همانند بانک های شهر، ایران و ونزوئلا و موسسه پیشگامان خبر داد و گفت: میزان پاسخ گویی از طریق این نرم افزار نسبت به میزان کنونی ارتقا می یابد ضمن اینکه این محصول به بازارهای بین المللی نیز ارایه شده است.

براساس این گزارش، در حاشیه بیست و چهارمین همایش بانکداری اسلامی نرم افزار بانکداری اجتماعی نیز با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران رونمایی شد .

مهدی ایمانی مهر سرپرست تحقیقات شرکت توسن نیز در این باره در جمع خبرنگاران گفت: با راه اندازی شبکه های اجتماعی در سیستم بانکی انقلابی در عرصه های بانکداری به وجود آمده است.

به گفته وی، با راه اندازی این شبکه دیگر نیازی به تایید صاحب یا صاحبان حساب برای انجام تراکنش وجود ندارد و ذینفعان می توانند تایید لازم را ارایه دهند و همچنین امکان انجام پرداخت ها در شبکه های اجتماعی فراهم می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  40