تقدیر سازمان هدفمندسازی یارانه ها از بانک صادرات ایران

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها همزمان با پرداخت سی امین مرحله یارانه‌های نقدی از مدیرعامل و کارکنان بانک صادرات ایران قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به  نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران در متن تقدیرنامه آقای عسگری مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها خطاب به مهندس پیشرو مدیرعامل بانک صادرات ایران آمده است: همزمان با پرداخت سی امین مرحله از یارانه‌های نقدی خانوار، بدینوسیله از زحمات بی شائبه، شبانه‌روزی و متعهدانه جنابعالی و همکاران ارجمندتان در فراهم آوردن مقدمات، اجرا و تداوم هدفمند کردن یارانه ها تقدیر و تشکر نموده و در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توفیق روزافزونتان را از خداوند منان برای تحقق هرچه بهتر منویات مقام معظم رهبری و تلاش مضاعف برای رشد و بالندگی هرچه بیشتر کشور مسئلت می‌نمایم.

بنابر همین گزارش بانک صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور در سال 92 طی 5 مرحله پرداخت یارانه بیش از 4 میلیون سرپرست خانوار را طی 20 میلیون رکورد با مبلغ بیش از 000/30 میلیارد ریال به حسابهای معرفی شده واریز نموده است.

همچنین در راستای خدمتگزاری به احاد مردم از ابتدای سال جاری، حقوق ماهیانه بازنشستگان و مستمری بگیران سازمانهای مختلف طی قرارداد منعقده و حقوق کارکنان هزاران شرکت  با استفاده از خدمات واریز جمعی حقوق از طریق بانک صادرات ایران پرداخت شده است.

شایان ذکر است بانک صادرات ایران با در اختیار داشتن 2800 شعبه، صدور 35 میلیون کارت الکترونیکی و افتتاح بیش از 49 میلیون حساب بانکی نقش موثری در تحقق اهداف بانکداری الکترونیکی داشته و در مقوله واریز یارانه ها نیز حدود 20 درصد از افراد جامعه یارانه خود را از طریق سامانه های پرداخت این بانک دریافت می نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  6