جوایز برندگان قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه بانک تجارت اهداء شد

جمع منابع قرض الحسنه بانک تجارت تا پایان مردادماه به بیش از 26 هزار و چهارصد میلیارد ریال رسیده و این در حالی است که مانده تسهیلات اعطایی قرض الحسنه بانک بیش از 23 هزار و نهصد میلیارد ریال بوده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از  روابط عمومی بانک تجارت ، در ابتدای این مراسم که با حضور اعضای هیات عامل ، تعدادی از مشتریان ارزنده و برندگان قرعه کشی حسابهای پس انداز بانک تجارت در محل هتل انقلاب تهران برگزار شد دکتر فلاح مدیر عامل این بانک با قدردانی از حسن اطمینان و همراهی مشتریان با بانک تجارت اظهار داشت : سپرده های قرض الحسنه مردم ولو با مبالغ اندک به خلق ارزشهای معنوی و مادی بسیار ارزشمند در جامعه منجر می شود . وی افزود : جمع منابع قرض الحسنه بانک تجارت تا پایان مردادماه به بیش از 26 هزار و چهارصد میلیارد ریال رسیده و این در حالی است که مانده تسهیلات اعطایی قرض الحسنه بانک بیش از 23 هزار و نهصد میلیارد ریال بوده است که با توجه به رقم ذخیره قانونی این منابع نزد بانک مرکزی ، بانک تجارت بیش از صد در صد منابع قرض الحسنه خود را در قالب تسهیلات قرض الحسنه پرداخت نموده است .

 مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به اهم مصارف منابع قرض الحسنه این بانک گفت : بانک تجارت با اعطای تسهیلات قرض الحسنه به هموطنان در قالب وامهای خود اشتغالی ، تامین جهیزیه و ازدواج ، درمان بیماری ، آزادی زندانیان دیه ، تامین مسکن و … کوشیده است تا وظیفه خود در این بخش را کامل و درست انجام دهد . در این میان وامهای ازدواج و جهیزیه با رقمی بیش از 9 هزار میلیارد ریال و وامهای خود اشتغالی با رقمی بیش از 5130 میلیارد ریال از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده اند .

دکتر فلاح افزود : روح احکام اقتصادی اسلام به جریان انداختن عوامل تولید و جلوگیری از راکد ماندن منابع مادی و انسانی در جامعه است . گردش پس اندازهای مردم در اقتصاد به افزایش تولید ، آبادانی و افزایش درآمد سرانه می انجامد که این خود مهمترین نقش را در رفع محرومیتها و نیازهای معیشتی جامعه دارد . مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به عملکرد این بانک در تخصیص بهینه منابع در استانهای کمتر برخوردار کشور گفت : در برخی استانهای کشور رقم تسهیلات اعطایی بانک تجارت بیش از منابع شعب بانک در آن استان بوده که مهمترین دلیل این رویکرد ، تلاش برای مشارکت در رفع محرومیتها و ایجاد فرصتهای توسعه در اقصی نقاط میهن عزیز بوده است .

دکترفلاح با تاکید بر راهبرد بانک تجارت در اجرای اصول بانکداری اسلامی گفت : اسفندماه گذشته در راستای اجرای اصول بانکداری اسلامی بیش از 2418 میلیارد ریال مابه‌التفاوت سود علی‌الحساب و سود قطعی سال 90 را به سپرده‌گذاران خود پرداخت کردیم که برای برخی از سپرده ها این رقم نزدیک به شش درصد بیش از سود علی الحساب پرداختی بود . مدیرعامل بانک تجارت در خاتمه سخنانش یادآور شد : سپرده های مردم با هر مبلغی می تواند منشاء بروز اتفاقات بزرگ و ارزشمند در اقتصاد کشور باشد.

در ادامه این مراسم برندگان تهرانی جایزه 250 میلیونی ریالی کمک هزینه خودرو، ارزنده ترین جایزه سی و سومین دوره قرعه کشی حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت ، جوایز خود را از مدیرعامل و اعضای هیات عامل این بانک دریافت کردند .
گفتنی است قرعه کشی سی و سومین دوره حسابهای پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت در تاریخ 23 تیرماه سالجاری با حضور اعضای هیات نظارت بر قرعه‌کشی شامل نمایندگان دادستان کل کشور، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد و 793 هزار نفر برندگان جوایز این دوره از حسابها شامل برندگان 1033 فقره کمک هزینه خرید خودرو هریک به ارزش 250 میلیون ریال، 1033 کمک هزینه سفرهای زیارتی هریک به ارزش 15میلیون ریال، 1033 کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به ارزش پنج میلیون ریال و بیش از 790هزار جایزه نقدی هریک به ارزش 250هزار ریالی به‌صورت رایانه‌ای مشخص شدند

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. مسعود می گوید

    سلام.
    چرا فقط برنده مسافر برزیل مشخص میشود ولی برندهای تبلت مشخص نمیشود لطف کنید راهنمایی فرماید.متشکر

ارسال یک پاسخ

72  ⁄  12  =