عابربانک فوتبالی‌ها چگونه به کشتی علاقه‌مند شد؟

مشخص شد که از طریق یک دلال، پای هدایتی به کشتی باز شده است. «م. ق» که از زمان سرپرستی خطیب در فدراسیون کشتی، حضور پررنگی در این فدراسیون داشته و به نوعی به آچار فرانسه خطیب تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از افکار، انتشار خبر کمک مالی حسین هدایتی به فدراسیون کشتی و پرداخت هزینه اعزام تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی به رقابت‌های جهانی مجارستان، عجیب و غیر منتظره بود. اینکه عابربانک فوتبال به عرصه کشتی هم ورود پیدا کند و پولی‌های خودش را به رخ فدراسیون فقیر و به گل نشسته کشتی بکشد، به هیچ وجه قابل پیش بینی نبود و مشخص نبود که تحت چه پروسه پنهانی صورت گرفته است. اما زمان زیادی نگذشت که از این پروسه پنهان پرده برداشته شد و مشخص شد که از طریق یک دلال، پای هدایتی به کشتی باز شده است. «م. ق» که از زمان سرپرستی خطیب در فدراسیون کشتی، حضور پررنگی در این فدراسیون داشته و به نوعی به آچار فرانسه خطیب تبدیل شده است.

این فرد که سابقا بعنوان رییس دفتر یکی از مدیران ارشد ورزشی فعالیت داشت و طی چند سال گذشته، مدیریت یکی از پمپ بنزین‌های شخصی شهرهای شمالی کشور را برعهده داشت، واسطه‌گری مراودات و فعالیت‌های اقتصادی فدراسیون کشتی را در امور مختلف بر عهده داشته و اخیرا هم با استفاده از ارتباط برخی دلالان فوتبال، پای حسین هدایتی را به فدراسیون کشتی باز کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  48