اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی متقاضی شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام ‌آموزش‌ مهارتی ‌مهر‌ماه سال ‌‌1392‌ دانشگاه‌ جامع علمی ‌کاربردی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور به ایرنا گفت: داوطلبانی که برای پذیرش در دوره های مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) مهرماه 92 دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کرده بودند می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و با وارد کردن اطلاعات کارت ثبت نامی شامل شماره پرونده و شماره شناسنامه و یا اطلاعات فردی شامل نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

«حسین توکلی» توضیح داد: هم اکنون فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی ‌‌کدرشته‌ محل‌های ‌متمرکز ‌و ‌معرفی ‌شدگان ‌چند ‌برابر ‌ظرفیت ‌کدرشته ‌محل‌های ‌نیمه‌متمرکز ‌در ‌پذیرش دوره ‌مهندسی ‌فناوری ‌و ‌دوره‌ کارشناسی‌ حرفه‌ای ‌(ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی مهرماه 92 دانشگاه جامع علمی کاربردی بر روی سایت اینترنتی سازمان سنجش قابل مشاهده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس ضوابط مربوط به گزینش متمرکز هر یک از رشته‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی مختلف ‌در ‌پذیرش دوره ‌مهندسی ‌فناوری ‌و ‌دوره‌ کارشناسی‌ حرفه‌ای ‌(ناپیوسته) نظام‌ آموزش‌ مهارتی ‌مهر‌ماه سال ‌‌1392 از بین داوطلبانی که حدنصاب نمره علمی لازم را احراز کرده‌اند، بر اساس اولویت کدرشته محل‌های انتخابی و ظرفیت‌های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان در هر کدرشته محل استخراج شده است.

سخنگوی سازمان سنجش، زمان ثبت نام پذیرفته شدگان را در فاصله زمانی شنبه، 30 شهریور تا سه‌شنبه، دوم مهرماه 92 ذکر کرد و از آنها خواست که در این مدت با در دست داشتن مدارک و با توجه به کدرشته محل قبولی، به نشانی تعیین شده در جدول شماره 4 دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور مراجعه کنند.

وی درباره مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان این دوره ها گفت: داوطلبان باید هنگام ثبت نام، مدارک موردنیاز شامل اصل و تصویر شناسنامه، اصل و تصویر کارت ملی، شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 ، اصل مدرک فوق دیپلم یا کاردانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به همراه داشته باشند.

به گفته توکلی، پذیرفته شدگان شاغل باید علاوه بر مدارک فوق، گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقـام مسوول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار را نیز به هنگام ثبت نام ارائه دهند و ارائه مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را مشخص کند برای برادران ضروری است.

وی درخصوص معرفی شدگان رشته های نیمه متمرکز در این دوره ها نیز گفت: براساس ضوابط مربوط به گزینش رشته‌های نیمه‌متمرکز برای رشته‌هایی که نیاز به اقداماتی نظیر مصاحبه و یا آزمون عملی دارند نیز لازم است برای شرکت در این مراحل گزینش در یکی از روزهای شنبه، 30 شهریورماه تا سه‌شنبه، دوم مهرماه 92 با در دست داشتن مدارک زیر به مرکز آموزشی ذیربط به نشانی تعیین شده در جدول شماره 4 دفترچه راهنمای ‌پذیرش دوره‌های ‌مذکور مراجعه کنند.

توکلی تصریح کرد که عدم مراجعه داوطلبان در روزهای تعیین شده برای انجام مراحل نهایی گزینش به منزله انصراف قطعی از گزینش در رشته ذیربط تلقی خواهد شد.

پس از اعلام نتیجه مراحل مصاحبه و یا آزمون عملی معرفی شدگان رشته‌های نیمه‌متمرکز، گزینش نهایی انجام و فهرست اسامی قبول‌شدگان نهایی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  +    =  79