این پراید متفاوت در خیابان‌های‌ تهران چه می‌کند؟ +عکس

«سروناز هرانر و مهدی یزدانی» که در اقدامی جالب ماشین‌ خود را با کتاب مزین کرده‌اند، زندگینامه بزرگان جهان را ترجمه و به شهروندان ارائه می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  خبرآنلاین، این زوج با این ماشین در سطح شهر حرکت کرده و به صورت اتفاقی شهروندان را سوار می‌کنند و در فضایی همراه با موسیقی آرام به مردم کتاب می‌دهند. آنطور که فارس گزارش داده، سروناز هرانر و مهدی یزدانی که در اقدامی جالب ماشین‌ خود با کتاب و سی دی مزین کرده‌اند و در سطح شهر می‌چرخند، در کنار تبلیغ کتاب به عنوان کالای فرهنگی خود نیز دست به قلم برده و مکتوباتی هم دارند. کتاب‌هایی مربوط به زندگی‌نامه از تالیفات این زوج جوان است، یکی از همین آثار با عنوان «لحظاتی با چارلی چاپلین» اخیرا با ترجمه هرانر و گردآوری یزدانی منتشر شده است.

هرانر درباره تازه‌ترین تالیف و ترجمه‌ها اظهار داشت: برای اینکه شهروندان تهران با شخصیت‌های تاثیرگذار جهان به سادگی آشنا شوند این مجموعه زندگینامه‌ها را جمع‌آوری و ترجمه می‌کنیم. لحظاتی با نلسون ماندلا Nelson Mandela و استیو جابز Steve Jobs از جمله این زندگینامه‌ها هستند که از سوی نشر نامک روانه بازار شده است.

height=266

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

62  −    =  53